Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel heel heel mooi MadMax.
Een mooie en goede keuze uit al die foto's die ik heb mogen zien; een pelfecte bloemlezing.
Wel een opmelking ovel die tweede: het zwaald komt niet geheel uit de velf; we kijken tè flontaal op het lemmet waaldool het niet opvalt. Da's jammel.
Van de delde kan ik zeggen dat ik een mooiele velsie op je site heb mogen bewondelen.
Het is alweel een hele mooie shoot. Mijn complimentjes
Last edited by azhrarn; 2 september 2007, 22:04.
Reden: linkje erbij
Heel heel heel mooi MadMax.
Een mooie en goede keuze uit al die foto's die ik heb mogen zien; een pelfecte bloemlezing.
Wel een opmelking ovel die tweede: het zwaald komt niet geheel uit de velf; we kijken tè flontaal op het lemmet waaldool het niet opvalt. Da's jammel.
Van de delde kan ik zeggen dat ik een mooiele velsie op je site heb mogen bewondelen.
Het is alweel een hele mooie shoot. Mijn complimentjes
Sinds wanneer drink je weer?
Dank je wel Maar ik mag er maar 3 plaatsen .. die komt nog wel een keer. Is ook 1 van mijn favo's
Heel mooi, prachte kleuren en contrasten, wat volgens mij heel moeilijk is met zo'n wit gezicht, zwarte achtergrond en donkere kleren. Ik ga voor de eerste, omdat de bloem het geheel toch een beetje breekt.
Comment