Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Axana

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Axana

Zomaar weer eens een shoot gedaan met 3 jonge dames en dit is er 1 van

Voor de rest van de foto,s kijk dan even op mijn site bij models, button Yolinda-Madè-Axana en veel kijk plezier

Groetjes NoName
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

Re: Axana

Knappe foto, ogen komen er lekker scherp uit

Greetz Sjef
    Groetjes Sjef
    Canon 350D/Canon 18-55/Sigma 55-200/Sigma 17-70mm F2.8-4.5 DC Macro/B&W UV/Kaiser 55 Circ.Pol. filter/Velbon 440CX

Comment

dubbel gevoel, technisch voor mij perfect
      maar heb een persoonlijk probleempje met die rode haarkam welke ik echt outdated vindt, maar langs andere kant, zwart viert hier de toon en de rode lippen en rode haarkam maken het dan alweer af
      Fuji XPRO1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frankyds Bekijk bericht
        dubbel gevoel, technisch voor mij perfect
        maar heb een persoonlijk probleempje met die rode haarkam welke ik echt outdated vindt, maar langs andere kant, zwart viert hier de toon en de rode lippen en rode haarkam maken het dan alweer af
        Ik zie het net zo!

Prachtig shot van een knappe dame
        Overigens, je hebt daar op je site zeer mooie beelden staan Jan!

mvg,

Roland

Comment

@ Sjef,ik heb ook op de ogen scherpgestelt, bedank voor je reactie

@ frankyds, ben het wel met je eens wat betreft ( outdated) maar ik had ook de gedachten dat het hier wel kon, ook jij bedank voor je reactie

@Roland, ik vond het ook een knappe dame (ga nog een keer een shoot doen met haar)en bedankt voor je reactie over de foto,s op mijn site, en die hier geplaatste foto

Groetjes NoName
          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
          www.langenacker.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NoName Bekijk bericht
            @ Sjef,ik heb ook op de ogen scherpgestelt, bedank voor je reactie

@ frankyds, ben het wel met je eens wat betreft ( outdated) maar ik had ook de gedachten dat het hier wel kon, ook jij bedank voor je reactie

@Roland, ik vond het ook een knappe dame (ga nog een keer een shoot doen met haar)en bedankt voor je reactie over de foto,s op mijn site, en die hier geplaatste foto

Groetjes NoName
            Succes Jan!

Roland

Comment

Working...
            X