Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb (had) het gevoel dat de ogen bewerkt zijn in PS (verscherpt en aangepast oogwit). Indien dat niet het geval is, sta ik verbaast over de scherpte.
Ook zonder de discussie over de ogen, blijf ik het een charmante en leuke foto vinden. Het 'model' heeft een goede start gemaakt.
Ik heb (had) het gevoel dat de ogen bewerkt zijn in PS (verscherpt en aangepast oogwit). Indien dat niet het geval is, sta ik verbaast over de scherpte.
Ook zonder de discussie over de ogen, blijf ik het een charmante en leuke foto vinden. Het 'model' heeft een goede start gemaakt.
De ogen zijn onbewerkt.
De foto is wel in z'n geheel op contrast, helderheid en verzadiging aangepast!
De foto is genomen met een Canon lens 50mm f1.4. en met diafragma f2.0.
Comment