Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een dagje varen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Een dagje varen

Laatst een dagje wezen varen.
    Ik maakte veel foto's.
    Het valt niet mee als je achter op een speedbood zit en dan op 160mm foto's maken van een waterskieer.

Gr Kees

Hier zit mijn dochter in een band achter de boot.
    Ze genoot er echt van.

Mijn zoon voor de eerste keer op waterskies.
    Verder als zo kwam hij niet.

Mij broer was hier in zijn nopjes.
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Re: Een dagje varen

Ze genoot er echt van.
    Je ziet het; een mooi spontaan plaatje!

Grtz,Fabienne
    Zelfs een wijze hen legt weleens een ei in de brandnetels.
    BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
    The name of the game is to fill the frame!
    http://Fabke.fotopic.net

Comment

Een hele leuke serie opnamen van een familiedag op het water. Wat de serie interessant maakt, zijn de emoties van de betrokkenen familieleden. Die emoties zijn totaal verschillend. Enorm leuk.

Op dit forum zijn wel meer opnamen verschenen waarin water een rol speelt. Opvallend is dat veel foto's met een heel korte sluitertijd zijn gemaakt (veelal 1/1000 sec). Als gevolg van die korte sluitertijden zijn zelfs de afzonderlijke druppeltjes te zien. Persoonlijk vind ik foto's waarin snelheid een rol speelt, pas interessant indien in de foto ook snelheid zit: de snelheid van de druppels en de boeggolf, de snelheid waarmee de betrokkene over het water scheert, de achtergrond onscherp door de beweging, etc. Dit is te bereiken door langere sluitertijden. Sluitertijden waarbij het onderwerp nog scherp is, maar de rest beweging uitdrukt. Uiteraard is dit een heel persoonlijke opvatting.

Comment

Mooie reeks.

Comment

Working...
        X