Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb Marijke al beter gezien... Er zijn nogal wat zwarten dichtgelopen, zeker boven haar voorhoofd, en dat is niet zo mooi. En haar velletje ziet er ook niet erg natuurlijk uit.
Ik word gefascineerd door de handen. Het is net alsof die van een ander zijn.
Daarnaast is de achtergrond niet in evenwicht. Mogelijk staat Marijke in het midden. Door de achtergrond ga ik echter twijfelen.
Sommigen zullen misschien vinden van wel, maar de eerste spreekt me veel meer aan. De omgeving in de eerste foto trekt helemaal niet de aandacht. Het is het contrast met de omgeving dat mij aanspreekt. Waarom zet je anders een gladgestreken model in een desolate omgeving ? Omdat het zo moet ?
Ik vind sommige comments er trouwens over... dit moet weg, dat moet weg. Wil men dan allemaal karakterloze plaatjes ?
Anders dan anders; maar mij stoort vooral de opnamehoogte: heb de indruk dat camera ter hoogte van haar buik stond.
Handen lijken wel van achter het decor te komen. De overweldigende haardracht creëert ook het effect alsof Marijke haar hoofd en handen door een opening in de achtergrond heeft gestoken.
Wel speciaal maar ik verkies je klassiek werk met Marijke.
ik ga voor de eerste, vooral omdat bij eerste blik men opmerkt dat ze in de buis zit met haar armen eruit geleund, na verder bekijken/denken is het de pose, kijker blijft poosje stil en denkt na ... en dat is super!
Comment