De tweede is inderdaad heel mooi. Op de eerste foto is het meisje precies met andere dingen bezig. Terwijl het meisje op foto twee in de van is van het carrousel avontuur.
Ligt dit aan mijn scherm? maar bij mij lijken deze foto's onscherp.
De onscherpte van het bewegende object heeft hier zelfs meerwaarde, omdat het de beweging accentueert. Je voelt bij de tweede foto als het ware de opwaartse beweging van het paardje.
Waarschijnlijk moet je al heel oude boeken over fotografie lezen wil je nog iets terugvinden over een "onscherpe" foto die zo bedoeld is en toch goed is .
De compositie vind ik mooi, zeker op de 2de foto. De onscherpte stoort mij helemaal niet, integendeel. Maar ... ik associëer het kermisgevoel toch ook met 'fellere kleurtjes en meer licht'.
Guy
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
De onscherpte van het bewegende object heeft hier zelfs meerwaarde, omdat het de beweging accentueert. Je voelt bij de tweede foto als het ware de opwaartse beweging van het paardje.
Waarschijnlijk moet je al heel oude boeken over fotografie lezen wil je nog iets terugvinden over een "onscherpe" foto die zo bedoeld is en toch goed is .
Ik denk niet dat de TS hier bewust flou artistique heeft toegepast.
Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Ik denk niet dat de TS hier bewust flou artistique heeft toegepast.
Jawel. Het was mijn bedoeling om een filmische sfeer aan de foto's te geven, en als je goed kijkt is niet alles op de foto onscherp.
Bedankt voor alle fijne commentaren! Dit is een nieuw effect wat ik wilde proberen. Vond het erg geslaagd, en fijn te zien dat ze hier ook zo goed worden ontvangen.
Comment