Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Erotic Dancers (18+)
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Erotic Dancers (18+)
Het zoveelste plaatje van een of andere eroticabeurs, en het blijft een kiekje voor het album. 't is niet omdat je 18+ bij je titel kan zetten dat het goed is hé!
MVG, JeffNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
-
Hoewel de belichting op de dames nagenoeg perfect is, is dat net het storende hier. Minder flitslicht, meer sfeer (achtergrond weg, spots die doorstralen...)
Roland heeft gelijk wat de dames betreft, maar op dergelijke evenementen kom je zelden andere dan mooie "modellen" tegen.
Comment
-
Persoonlijk had ik een wat grotere lensopening en een trage sluitertijd genomen om enerzijds de twee dancers los te laten komen van de omgeving en anderzijds wat beweging in de opname te krijgen (en het geheel wat softer te laten overkomen). Daarnaast is het beeld niet compleet: de voeten van de rechter dancer zijn maar half te zien. Waarschijnlijk was het ook beter geweest om de figuren aan de linkerzijde van de foto weer te geven (gulden snede).
Volgen mij zijn op een erotica beurs wel degelijk 'mooie' en sensuele foto's te maken. Deze foto is wat te hard. Het is meer een foto uit een rapportagereeks van een beurs.
Comment
-
Op zich geen verkeerd beeld,
maar... de sfeer is er iets of wat uit , je moet eens kijken hoe de flits de benen overbelicht, ik zou opteren om de iso op te vijzen, en kleinere f waarde(groter lensopening), en zeker niet flitsen ! zo leg je de sfeer alvast beter op de plaat, de compo op zich vraagt bovenaan ietsje meer ruimte, maar dat hangt er natuurlijk vanaf of je dan niet iets in beeld brengt wat storend is,
voor mij kunnen dergelijke platen zeker.
Mvg Des
Comment
-
Comment