Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het tegenlicht doet het hem inderdaad en maakt er een leuk plaatje van, maar voor mij is de plank er te veel aan. Klinkt misschien raar... maar mensen ergens achter zetten, vind ik onlogisch als je een foto van een mens wil maken. (Ik heb me er ook op betrapt, dat ik mijn dochter onlangs ook nog 'achter een boom' gefotografeerd heb.) Anderzijds moeten we er nu naar raden hoe mooi die glimlach wel is, en dat heeft dan ook wel iets. (Zoals het verschil tussen naakt en gekleed... voor beide is iets te zeggen).
Hele leuke sfeeropname. Jammer dat er niet scherp gesteld is op die ondeugende ogen. Ogen waarvan het oogwit wat geaccentueerd had mogen worden (zonder te overdrijven zoals je bij veel foto's ziet). Persoonlijk zou ik een crop van rechtsboven maken (links een deel weg, alsmede het deel onder de plank).
Ja, daar had ik de tijd niet voor. Ik keek rechts van mij en zag dat beeldje, effe roepen dat ze keek en juist op tijd die foto kunnen nemen en toen was ze al weer weg, dat heb je wel met kinderen. Je kan ze niet vragen om een hele tijd stil te zitten.
Comment