Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ineke, Salve Mater (18+)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ineke, Salve Mater (18+)

Tijdens Salve Mater heeft dit lieftallig model voor mij geposeerd met een aantal foto's waar ik trots op ben tot gevolg. Ik ben benieuwd wat de muggezifters van deze foto's gaan vinden.

Edit: foto's voorlopig verwijderd, wordt terug toegevoegd zodra dit topic uit de zoekresultaten van Google verdwijnt om de identiteit van het model anoniem te houden.
    Last edited by s5034454; 27 januari 2008, 00:55.
    http://www.dennisclaes.be

Re: Ineke, Salve Mater (18+)

Weerom drie mooie Dennis. Eerste vind ik een hele mooie poze, het hoekje in 2 doet het helemaal, en drie is gewoon goed in het geheel. Het vogelperspectief in twee en drie heeft hier wel iets. Mooie toonzetting... nog altijd fan .

Comment

Knappe prestatie Schitterend naturel model

Maar ik moest ziften zeker... awel, foto 1 heeft een andere sfeer door de kleuren dan 2&3.... vandaar iets minder passend in de reeks

Comment

Merci festina, altijd leuk om berichten van fans te krijgen. Het verbaast me trouwens dat je me nog steeds kent, is alweer een tijdje dat ik hier nog gepost heb.

@picasso: idd, die paste niet echt in de reeks, maar khad er maar twee van in die put. Kheb nog wel een heeeeeel mooie van een ander model (niet naakt), mss had ik die beter gepost. Die krijgen jullie morgen nog wel te zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door s5034454 Bekijk bericht
          Het verbaast me trouwens dat je me nog steeds kent...
          Een nickname als s5034454, met zoveel nummerkes, kan je toch nooit vergeten (Toegegeven : ik heb gespiekt om zeker te zijn = profiel/site )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
            Een nickname als s5034454, met zoveel nummerkes, kan je toch nooit vergeten (Toegegeven : ik heb gespiekt om zeker te zijn = profiel/site )
            (is trouwens mijn oude studentennummer, van lang lang geleden. )

Comment

hey ... I know that girl ... 2&3 vind ik prachtige kleuren
              Scotty... beam me up !!!

Comment

awel, ik ga eerder voor één!
                knap werk, s564217! love it!

mm
                ∏__|_ ∏__|_
                "no rules, great shots"
                Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht
                  hey ... I know that girl ... 2&3 vind ik prachtige kleuren
                  Awel, ik know that girl niet en dat vind ik best jammer want het zijn heel knappe pictures.

Comment

Dit model is zowel te vinden op photograaf als modellennet (http://www.modelmanagement.be/profie...l.php?id=10112), ze neemt betalende opdrachten aan. Geloof me ... ze is het dubbel en dik waard!

Kga haar E-mail adres hier niet posten, maar mensen die een shoot met haar willen doen, laat me iets weten en dan geef ik het wel door aan haar.
                    Last edited by s5034454; 7 januari 2008, 19:12. Reden: model wil haar naam liever niet publiek

Comment

nr 2 heel erg mooi

grtr frank

Comment

1 & 2 zijn super!
                        3 vind ik eerder 'gewoon' maar daarom niet slecht!

Comment

Ik vind (persoonlijk) het naakte hier géén meerwaarde in de foto. Ook jammer van haar slip"afdruk" die erg duidelijk te zien is.

De kleuren & sfeer in de foto zit wel goed.
                          www.fotofolio.be

Comment

Bedankt voor je comment Lennert.

Jij ook bedankt fotofolio, echter kzou één ding kwijt willen.

De laatste twee maanden ben ik veel bezig met naakt op locatie. Ik post dan ook af en toe eens naakt hier en ik krijg regelmatig de opmerking dat het naakte geen meerwaarde heeft in een bepaalde foto. Echter, dat is appelen met peren vergelijken vind ik.

Naaktfotografie is een tak op zich en hoeft geen meerwaarde te zijn aan een foto, het is gewoon naaktfotografie. Het zou hetzelfde zijn als wanneer ik een foto zou nemen van een traktor met een model er op en dat iemand zou zeggen dat het model in de foto geen meerwaarde heeft aan de foto. En dan kan het misschien wel zijn dat de foto even mooi had geweest zonder model, maar tgaat 'm nog altijd om modellenfotografie. Ook dus ivm naaktfotografie ... je start niet vanuit "zouden blote borsten op deze locatie een meerwaarde zijn?", nee, je vertrekt "ik heb een naaktmodel en ik wil haar zo mooi mogelijk vastleggen, hoe doe ik dat?".

Naakt is nooit een meerwaarde, gekleed ook niet, het zijn gewoon twee verschillende takken in de modellenfotografie. Het is gewoon wat het is. Naakt is voor mij de ultieme vorm van vrouwlijkheid, sensualiteit en schoonheid, vooral gecombineerd met natuurlijk daglicht. Daarom interesseert het mij.

No hard feelings hoor fotofolio, maar kwou dit even kwijt. Merci alleszins voor je complimenten en de welgemeende kritiek.

Comment

Leuke locatie en ditto model.
                              Ze heeft zich wel wat vuil gemaakt ik de put
                              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Working...
                              X