Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sail de Ruyter 2007

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sail de Ruyter 2007

Afgelopen zondag Sail de Ruyter in Vlissingen bezocht.. Schitterend weer, dus vroeg uit de veren!
    Niet alleen de vlootschouw mocht er zijn, ook de figuranten die hun kampement hadden opgeslagen in de binnenstad

Is het me een beetje gelukt

of .....

Groetjes Sjef
    Groetjes Sjef
    Canon 350D/Canon 18-55/Sigma 55-200/Sigma 17-70mm F2.8-4.5 DC Macro/B&W UV/Kaiser 55 Circ.Pol. filter/Velbon 440CX

Re: Sail de Ruyter 2007

236 x bekeken en geen reactie(s)?

Is t zo slecht????
    Groetjes Sjef
    Canon 350D/Canon 18-55/Sigma 55-200/Sigma 17-70mm F2.8-4.5 DC Macro/B&W UV/Kaiser 55 Circ.Pol. filter/Velbon 440CX

Comment

Nee imageshack is zo traag.
      Zoek eens een deftige fotouploader.
      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FJRrider38 Bekijk bericht
        Nee imageshack is zo traag.
        Zoek eens een deftige fotouploader.

Heb met de snelheid totaal geen problemen..
        Foto's zijn binnen 2 a 3 sec geopend

Of ben ik dan de enige waarbij ze zo snel geopend zijn dan??

Groetjes Sjef
        Groetjes Sjef

Comment

Bij mij ook zeer snel open hoor.
          Foto's zijn niet slecht ,mischien laten ze wat te weinig ruimte voor de kijker zijn fantasie.Qua belichting ok .Maar ik wordt er niet echt wild van.
          **Website** 'you can't depend on your eyes if your imagination is out of focus'

Comment

Nope, je foto's zijn zeker niet slecht hoor
            Al je foto's geven een goeie scherpte en een aangename weerspiegeling van het evenement weer
            Mij spreekt de derde foto meest aan : de admiraal (of ja, toch ne belangrijken op een schip ...) met het wapen dichtbij, maar niet té opzichtig
            Had de dame op de tweede foto minder zurig gekeken, zou die wel 'pakkender' geweest zijn (en rechtsonder geen storende witte elleboog)
            k Moet wel zeggen dat je eerste foto niet goe "aanslaat" omdat het er vingerdik op ligt dat die totaal niet met de achtergrond past
            Maar: laat je niet ontmoedigen door t feit dat je weinig comments krijgt hoor

Comment

Ik sluit me bij voorgaande commentaar aan. Bij foto 1 en 2 is er weinig dat de kijker betrekt bij de foto. In foto drie daarentegen, zit een man met een pijpje, die net (bijna) de camera inkijkt. Er staan ook weinig opjecten naast hem om de aandacht af te leiden, zoals in de andere foto's.
              Dat maakt voor mij 3 de beste van het 'trio'.

Comment

Working...