Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elisa (mijn vriendin)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Elisa (mijn vriendin)

Hallo allemaal,

Ik ben dit geweldig forum deze week tegengekomen en heb nu al zoveel tips gekregen dat ik denk dat ik mijn notepad maar moet gaan opstarten.
    Mijn vriendin heeft al een paar keer eerder fotoshoots gehad bij iemand anders en toen is mijn intresse ook gaan groeien in modelfotografie.
    Ik wil hier dus ook in gaan groeien en heb dus gelukkig een fijn model om mee te oefenen voordat ik anderen ga vragen.
    Ik ben nu net 2 maanden bezig met mijn nieuw aangeschafte Canon EOS 400D. Een fijn toestel voor een beginner.
    Tevens ben ik nu bezig mijn eigen fotostudio te maken om weer een stapje verder te gaan.
    Nu wil ik graag dus 2 foto's laten zien aan jullie om te laten beoordelen. Deze shoots kwamen spontaan in me hoofd.
    Dus kritiek is welkom als het maar goed geargumenteerd is om mij te laten groeien.

Laatste foto was idd niet goed gelukt naderhand. Deze is verdwenen in de prullenbak. Bedankt voor de tips.

Dus wordt het een of . Ik ben benieuwd
    Last edited by NukeLane; 29 augustus 2007, 12:26.

Re: Elisa (mijn vriendin)

De tweede vind ik een beetje flets, de eerste vind ik beter. Daar had je wel een beetje moeten letten op de scherpte, die had je beter op haar gezicht gelegd.
    Grtzz, Jan
    ---
    Ceci n'est pas un site web

Comment

Altijd scherpstellen op de ogen en dan herkadreren.
      2e foto contrast misschien wat bijstellen.

Hans
      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

tweede een leuke, maar voor echt beoordelen hebben we fotodiscussie.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

ook af en toe eens van vriendin veranderen.
          Dat zal de variatie in uw fotografie ten goede komen!

Comment

De eerste snap ik die 'vloerstof' niet zo goed. Het zorgt voor teveel weerkaatsing en afleiding. Voor de rest is het wel goed. Misschien ook wat meer laten onderscheiden van de achtergrond.
            De twee is idd niet scherp. Zoals gezegd, op ogen scherpstellen en dan compositie. En misschien wat spelen met de "curves".
            Maar zeker goed op weg! Benieuwd naar meer!

groetjes,

Benjamin
            Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NukeLane Bekijk bericht
              Dus kritiek is welkom als het maar goed geargumenteerd is om mij te laten groeien.
              Zoals Bouk reeds aangaf bestaat hier een andere onderdeel voor ...

Foto's zeggen me niets, blik - poses - en algemene uitvoering zijn allen onderdelen waar nog wat sleutelwerk aan is.
              www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
                ook af en toe eens van vriendin veranderen.
                Dat zal de variatie in uw fotografie ten goede komen!
                Is natuurlijk een heel leuk excuuus. Oh sorry dat ik iemand anders heb maar...

Comment

Working...
                X