Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Models in space (+Update Cirkel)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Models in space (+Update Circel)

ziet er heel geslaagd uit

2de versie is idd beter, maar voor ik die zag, stoorde de cirkel bij de eerste me niet echt.

Tom
    ~TDN
    fotoblog: www.tdn9.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDN Bekijk bericht
      ziet er heel geslaagd uit

2de versie is idd beter, maar voor ik die zag, stoorde de cirkel bij de eerste me niet echt.

Tom
      Foto staat op 3 fora en alleen hier zagen ze het en 'vielen' ze erover
      Maar ik zag het ook hoor en 'stoorde' me er ook een beetja aan. Alleen kreeg ik het gisteren nog niet voor elkaar.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
        Maar ik zag het ook hoor en 'stoorde' me er ook een beetja aan. Alleen kreeg ik het gisteren nog niet voor elkaar.
        Je kan het ook ongewijzigd laten he MadMax.
        Noem het dan i.p.v een 'fotofuturistische' prent een "fotofuturistisch-surrealistische" prent.

Het 'surrealisme' verwijst dan naar uw vertekend perspectief.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
          Je kan het ook ongewijzigd laten he MadMax.
          Noem het dan i.p.v een 'fotofuturistische' prent een "fotofuturistisch-surrealistische" prent.

Het 'surrealisme' verwijst dan naar uw vertekend perspectief.
          lol.. dat kan ook. Maar ik ga dan toch voor de 2e versie.
          Thnx voor de hulp.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Hoog Star Trek gehalte... en dat is voor een keertje goed bedoelt.

mooi bewerkt.
            http://frederikherregods.be

Comment

Re: Models in space

Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Luc Bekijk bericht
              Ik hou van SF en van modellen, dus mooie combinatie vind ik deze foto
              models in space, dan denk ik aan 7of9, hmmm . . .

Knap werk Madmax
              David Leemans
              Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Kan alleen maar een compliment betekenen voor sommige mensen in dit forum Niet iedereen heeft oog voor kwaliteit of wil/durft zich onpopulair maken voor de goede zaak Het is nu in elk geval veel en veel beter, ook door de mooiere verhoudingen tussen de 2 cirkels. Lijntje gaat ook op een goede plaats door het oog.

Comment

Kijk eens aan, precies wat ik zocht. Net voor vertrek naar LAX stond ik op Schiphol wat fototijdschriften door te bladeren en in een van die bladen stond precies dit effect stap voor stap uitgelegd. Achteraf natuurlijk spijt dat ik het blad niet gekocht heb en ben het tijdschrift niet meer tegengekomen (weet ook de titel nietm meer), dus vraag aan MadMax: welk blad was het en was het de juli- of augustusuitgave? (Ben bang dat september nu wel al in de winkels zal liggen )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                    Kijk eens aan, precies wat ik zocht. Net voor vertrek naar LAX stond ik op Schiphol wat fototijdschriften door te bladeren en in een van die bladen stond precies dit effect stap voor stap uitgelegd. Achteraf natuurlijk spijt dat ik het blad niet gekocht heb en ben het tijdschrift niet meer tegengekomen (weet ook de titel nietm meer), dus vraag aan MadMax: welk blad was het en was het de juli- of augustusuitgave? (Ben bang dat september nu wel al in de winkels zal liggen )
                    Blad heet: Essential Photoshop Skills
                    Uitgave staat er niet op welke maand het is. Vreemd.
                    Maar ik heb het eind juli op schiphol gekocht. 27 euro. Moeite waard? Hmm....kwee niet. Het is mij te grafisch (veel vector afbeeldingen) en iets te hoog niveau. Tevens zijn de tuts vaak 3-6 uur. (maak daar maar dagen van, voordat je weet waar ze het over hebben) Ik zoek juist de kleine dingen/hulpstukken die ik soms mis bij mijn platen. Het snelle werk dus.

Er staan wel een paar leuke dingen in, maar het is een behoorlijke puzzel. Er zit ook een CD bij, maar die viel me ook tegen. Vooral van dit plaatje, ik had gehoopt op een PSD file met alle lijntjes, maar dat stond er dus weer niet op. En die vrouw heb ik niet nodig, die heb ik zelf genoeg
                    Tevens heb ik alleen PS en in dit magazine staan veel tutorials waar je 4D cinnema, illustrator en nog wat progs moet hebben. Dus of in zo'n boek nog een 2e keer koop? Koop ik liever Scott Kelby hahaha. Veel makkelijker.

Succes.
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

Hehe, dat is grappig, zelfde boekhandel, zelfde tijdschrift. Zou dat blad alleen op Schiphol verkrijgbaar zijn? Ik heb zelf ook wel een straatfoto die ik ervoor zou hebben willen gebruiken. Maar goed, ik vlieg in september pas weer en of het er dan nog ligt?

Als je er toch verder niks aan hebt kom jouw exemplaar eventueel wel ophalen op de bekende plek. (Grapje hè)

Nee, als ik zie dat je er weinig aan gehad hebt, zal ik het maar laten voor wat het is. Met jouw posting hier is nóg een versie trouwens ook niet erg origineel meer...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                        Hehe, dat is grappig, zelfde boekhandel, zelfde tijdschrift. Zou dat blad alleen op Schiphol verkrijgbaar zijn? Ik heb zelf ook wel een straatfoto die ik ervoor zou hebben willen gebruiken. Maar goed, ik vlieg in september pas weer en of het er dan nog ligt?

Als je er toch verder niks aan hebt kom jouw exemplaar eventueel wel ophalen op de bekende plek. (Grapje hè)

Nee, als ik zie dat je er weinig aan gehad hebt, zal ik het maar laten voor wat het is. Met jouw posting hier is nóg een versie trouwens ook niet erg origineel meer...
                        Dat was mijne ook al niet denk ik hahaha. We jatten toch alles van elkaar? Leuke is dat ik gewoon een ander model achter de lagen kan plakken als ze dat graag wil. Net als die magazines af en toe. Voor het model blijft het een uniek plaatje in haar portfolio.
                        Maar je mag het boek best een keer lenen hoor. Als je hier regelmatig bent, zie ik het wel weer een keer terug.
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

Comment

Mooi gedaan hoor!
                          Ik heb nog veeeeel te leren

Peter.
                          www.dpix.nl event photography

Comment

Maar je mag het boek best een keer lenen hoor. Als je hier regelmatig bent, zie ik het wel weer een keer terug.
                            Much appreciated... Ik laat je wel iets weten.

Comment

Re: Models in space (+Update Cirkel)

Waw! Da's een leuke, knap gedaan! Ik wou dat ik het ook kon. Even proberen ...
                              www.stevenlangeraert.com

Comment

Working...
                              X