Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Models in space (+Update Cirkel)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Models in space (+Update Cirkel)

ehmm.....
    Kon het niet laten

Model: Wil
    Visa: Gwendy
    Knopjes: Moi
    PS: Moi
    Credits: Rod Steele New London

***UPDATE***
    Zo. Even de cirkel aangepast. Veel beter dan dit krijg ik het niet. Is het beter zo?

Last edited by MadMax; 28 augustus 2007, 19:23.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Re: Models in space

Damn mooi gedaan!

Comment

Mooi werk Jorgen. De vingers blijven een moeilijk iets.
      https://waltertalboom.be-
      Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

Comment

Ik weet dat Porsche Design met een etalage voorstelling bezig is, waarbij de buitenlopers de verlichting en opstelling binnen kunnen wijzigen door op de ruit (touchscreen) te pushen.
        Moest hier meteen aan denken. Alleen wel nadat ik erg hard "WAUW"had geroepen!

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Comment

Knap werk
          mvg,
          Ludo V.

Comment

Knappe foto!

Het zal niet iedereen opvallen misschien...

...maar wat ik een beetje spijtig vind, is dat de cirkels/draaiwiel, waar de vrouw haar hand op legt, niet in juiste perspectief staan. Je ziet de cirkels frontaal, terwijl ze het perspectief van de andere lijnen zouden moeten volgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
              Knappe foto!

Het zal niet iedereen opvallen misschien...

...maar wat ik een beetje spijtig vind, is dat de cirkels/draaiwiel, waar de vrouw haar hand op legt, niet in juiste perspectief staan. Je ziet de cirkels frontaal, terwijl ze het perspectief van de andere lijnen zouden moeten volgen.
              nou... niet helemaal waar, maar ook weer niet helemaal niet. Er zit wel degelijk perspectief in, (2 keer zelfs) maar om dat precies goed te krijgen is een tweede hahaha.
              Volg de middenlijn van de circel maar. Ben alleen bang dat ie nu een beetje ovaal is geworden. Vreemde is van PS dat hij de circel niet correct meeneemt als ik alle 45 lagen corrigeer. Ik moest nog extra de circel doen. Mss daarom. Ga er zeker nog een keer naar kijken.
              Tis ook dat die Lichtwand mij 4 dagen werk heeft gekost, en ik het nu niet meer helemaal helder zie denk ik.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

Je ziet de cirkels frontaal, terwijl ze het perspectief van de andere lijnen zouden moeten volgen.
                maniac gaat de maniakale toer op

Heel speciaal plaatje, mooi concept (voor een scifilover als ik) op een mooie manier uitgevoerd... Is dit voor de affiche van de nieuwe Star Trek ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                  nou... niet helemaal waar, maar ook weer niet helemaal niet. Er zit wel degelijk perspectief in, (2 keer zelfs) maar om dat precies goed te krijgen is een tweede hahaha.
                  Volg de middenlijn van de circel maar. Ben alleen bang dat ie nu een beetje ovaal is geworden. Vreemde is van PS dat hij de circel niet correct meeneemt als ik alle 45 lagen corrigeer. Ik moest nog extra de circel doen. Mss daarom. Ga er zeker nog een keer naar kijken.
                  Tis ook dat die Lichtwand mij 4 dagen werk heeft gekost, en ik het nu niet meer helemaal helder zie denk ik.
                  Wél helemaal waar. Helaas pindakaas.

Wat jij hebt gedaan is een 'vals' perspectief creeeren.
                  Je hebt de cirkels volledig rond gelaten, en enkel de vertikale assen t.o.v. elkaar verschoven. Dat geeft de indruk van perspectief, maar is niet juist natuurlijk. In feite moet je van je cirkels ook nog eens 'eieren' maken.

't is eens iets anders dan kindjes maken.

Maar kom, ik wil dit topic niet met technische techniciteiten verpesten. Ga maar eens goed slapen, en bekijk het dan eens.

Comment

weer effe geleden dat ik iets van je gezien heb
                    ziet er weer mooi uit !

grt frank

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                      Tis ook dat die Lichtwand mij 4 dagen werk heeft gekost
                      4 dagen
                      Schitterend werk ! Ik heb er de tijd niet voor, maar ik zou het al niet kunnen ook.
                      natwork.be

Comment

Ik hou van SF en van modellen, dus mooie combinatie vind ik deze foto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nat Bekijk bericht
                          4 dagen
                          Schitterend werk ! Ik heb er de tijd niet voor, maar ik zou het al niet kunnen ook.
                          WOORD!
                          www.fotofolio.be

Comment

Wél helemaal waar. Helaas pindakaas.

Wat jij hebt gedaan is een 'vals' perspectief creeeren.
                            Je hebt de cirkels volledig rond gelaten, en enkel de vertikale assen t.o.v. elkaar verschoven. Dat geeft de indruk van perspectief, maar is niet juist natuurlijk. In feite moet je van je cirkels ook nog eens 'eieren' maken.

't is eens iets anders dan kindjes maken.

Maar kom, ik wil dit topic niet met technische techniciteiten verpesten. Ga maar eens goed slapen, en bekijk het dan eens.
                            Hey folks thnx voor de leuke reacties.

@maniac: of het perspectief goed is of niet... daar wil ik geen woorden vuil aan maken. Ik ben geen prof. fotosoeper. Maar dat ik het perspectief tool van PS gebruikt heb is wel degelijk een feit.
                            Je mag van mij afb. no1 aanpassen hoe jij het vind dat het moet, dan zal ik kijken of ik het zo kan doen in mijn originele bestand. Graag zelfs.
                            Last edited by MadMax; 26 augustus 2007, 23:15.
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

Comment

... so there she is ... sheHULK ... knap werk
                              Scotty... beam me up !!!

Comment

Working...
                              X