Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
moest ik het een beetje kunnen dan zou
ik die witte uitgebrande vlek rechts wegcloonen
de pro's gaan dat direct zien dat dat gefoefel van het
hoogste nivo is ... khou gewoon teveel van het beeld om het weg te gooien
Ongelofelijk hoe je er in slaagt deze drukke achtergrond toch het plaatje niet te laten overheersen. Het licht is gewoon schitterend gebruikt in het plaatje.
WOOOOOOOOW wat een 'sprekende' foto ! Licht, compositie, kleur, ... alles
Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE
Cloonen is een heel secuur en zenuwslopend werkje....
maak een copy van je totaalbeeld en merge de layers (werk met cs3 pro engelse versie [legaal betaalt door mijn werkgever op mijn aanvraag ].... ge zult moeten babelfishen),
selcteer in je werkpalet het clonetool
bekijk de plaats (pixels) die je wil aanpassen en zoek vergelijkende stukjes in je beeld.
Als je deze gevonden hebt, ga je met je clonetool hierop staan. In je brushtool eigenschappen selecteer je de gewenste afmetingen , opacity en flow.... playing around is the best way to practice.....
click + alt to define the spot.....
release the button and go to the spot that you want to be cloned and just paint around
Kweet het , het is geen supertutorial maar als er zijn die het beter kunnen uitleggen.... hieronder is nog plaats.....
As always... love the pic!!!!
Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?
moest ik het een beetje kunnen dan zou
ik die witte uitgebrande vlek rechts wegcloonen
de pro's gaan dat direct zien dat dat gefoefel van het
hoogste nivo is ... khou gewoon teveel van het beeld om het weg te gooien
Neen, zo laten staan hoor en niets wegklonen.
Het is een prachtplaatje zoals het hier staat en ik kan me niet voorstellen dat je moeite hebt met klonen.
Comment