Gewoon de achterkant eens in beeld gebracht...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mieke aan de andere kant
Collapse
X
-
-
Re: Mieke aan de andere kant
Slecht is het niet, maar ik ben er niet helemaal weg van. Eigenlijk had ik graag een combinatie van de twee foto's gezien, waarbij de tatoe net onder de haren onderdoor kwam. Bovendien zit je met nogal wat kleurverschil op de huid van de rug en de armen; en dat komt een beetje raar over.
Just my opinion.
Over geen meningen krijgen nog dit... Gisteren gemerkt dat er enorm veel foto's na elkaar gepost zijn. Heel veel mensen die hier komen kijken, nemen maar de tijd om een tiental foto's te bekijken en er iets bij te schrijven. Als je ziet dat een post met een 15-tal reacties ongeveer 2000 keer bekeken is, zit je, na de volgende reactie al boven het gemiddelde.
Comment
-
Slecht zijn ze zeker niet ,
een paar opmerkingen: vooral het verschil in kleuren en belichting valt mij op, de eerste is veel beter. In de 2de is het alsof er geen leven meer in haar haar zit alles is een beetje grauw, vind ik persoonlijk hé
Maar de 2e is wel erg mooi van compositie, vooral haar gezicht komt goed uit zo, mss kon je wel wat meer naar rechts gestaan hebben, zodat je langs allebei haar kanten wat dijbeen zag, en ook wat borst.
Practice makes perfect
Groetjes, MaximUPDATED http://smax-photo.magix.net
Comment
-
Ook een achterkant kan heeeeeel mooi zijn
Zeker niet slecht hoor. Maar vind de belichting beetje vlak. Zit net ff te weinig spanning in voor dit soort fotografie. Maar dat kan ook persoonlijke smaak zijn.
Vind qua licht de 1e veel beter dan n2Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Ik vindt twee mooi....is weer es wat anders, als stoort mij haar linkerknie die er net boven uit komt....en had de armen liever gestrekt gezien....
maar twee is mooi!!!!Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...
Comment
-
Comment