Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
rechteroksel, linkeroksel en beide oksels, doe maar met die linkeroksel, vind wel het neusje wat aan de rode kant.
de achtegrond is erg mooi.
grt,bouk.
Ik vind dit 1 van de mooiste platen die ik ooit van haar gezien heb, met alle respect voor de andere fotografen.
No2 is heel fraai.
Deel wel de mening van het neusje maar dat is niet zo moeilijk op te lossen in PS.
Voor mij ook foto 1, idd kan wat bewerkt worden in PS
maar dat moet je willen en er tijd voor maken.
Wat mij iets stoort aan de andere foto's (2 en 3) zijn haar
ribben die je duidelijk ziet, maar is ook normaal in die houding
en met bikini enz...
De achtergrond vind ik anders wel tof hoor
First of all, ik vind de positie met dat gras... en de achtergrond heel leuk.
Het model, zonder twijfel mag er ook (meer dan gewoon) wezen.
Foto1 : ik had dié shot eens willen zien... met haar andere arm ook naar beneden in haar zij, ik denk dat dit een mooie had geweest.
Foto2 : ribben beginnen er te zwaar door te komen... terug, die arm, ik heb het er niet voor. 't Is bijna een reclame voor deo ofzo... maar dan nog... ;-)
Foto3 : perfect is hij niet, omdat het model minder leuk kijkt vind ik, maar je kan vermoedelijk wel aan die oksels wat gladder maken in photoshop, ik vind echter haar ribben hier echt wel té té veel uitkomen.
Dus algemene feedback over deze reeks is:
- fototechnisch zeer goed
- kleuren/lokatie/model : zeer goed
- ... poses... niet 100%
Ik probeer te zeggen welke van de 3 ik 't beste vind, maar 't is niet eenvoudig. Ik ga voor foto2 gaan! En voornamelijk omdat ze daar iets sensueler kijkt. (al is dat ook wel perceptie neem ik aan ;-))
rechteroksel, linkeroksel en beide oksels, doe maar met die linkeroksel, vind wel het neusje wat aan de rode kant.
de achtegrond is erg mooi.
grt,bouk.
Rode neus kwam vooral door de redelijk frisse wind en de lagere temperaturen op het moment van de sessie.
Ik vind dit 1 van de mooiste platen die ik ooit van haar gezien heb, met alle respect voor de andere fotografen.
No2 is heel fraai.
Deel wel de mening van het neusje maar dat is niet zo moeilijk op te lossen in PS.
Bloos, bloos, allez tof, bedankt
Van PS ken ik niet voldoende om de kleur van haar neusje aan te passen. Tips ?
@ allen, bedankt voor het kijken en voor de commentaren.
Comment