Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hoe kom ik er af ?
Collapse
X
-
-
Re: Hoe kom ik er af ?
Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk berichtHoe kom ik er af ?Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
-
Om even te muggenziften hij heeft een canon, geen kodak
Comment
-
Hoewel het idee achter het plaatje (dynamische foto van een jong meisje) me wel aanstaat, wil ik hier toch ook even muggeziften...
- Als liefhebber van heel kleine scherptediepte bij portretfoto's moet ik vaststellen dat de DOF hier eigenlijk te klein is. De bewegingsonscherpte van het onderwerp, die er in zou kunnen zitten om de dynamiek te accentueren, zou over heel de arm en de hand moeten lopen, i.p.v. over de arm alleen.
- Ik mis ogen...
't Plaatje blijft wel leuk, maar bovenstaande viel me op.Last edited by FestinaLente; 25 augustus 2007, 06:42.
Comment
-
[muggezift mode on] Die ogen die mis ik. Het ziet er een guitig meisje uit. Die (vermoedelijk) guitige ogen mis ik. [muggezift off]
Het is toch een foto waar je blijft naar kijken. Mooie bokeh. Dynamische compo. Die huidkleur is zo typisch zomers.
De houding van dat meisje heel spontaan.
En uiteindelijk die ogen, je ziet ze niet...., maar je ziet dat die naar haar probleem kijken : hoe geraak ik hier af.
Groetjes
Skitch" Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
Comment
Comment