Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Schitterend! Ik ben gelukkig, er zijn er nog die weten wat straatfotografie is (je weet wel, met een goede "35 mm" prime ). Ik ben normaal geen fan van doorgedreven be- of verwerking, toch niet bij documentaire- en natuurfotografie, maar dit is echt goed, mooi getoned en toch nog realistisch (ik heb het nu eigenlijk ook over je vorige posts).
Nog van dat a.u.b., het geeft mij goesting om er ook op uit te trekken, Hong Kong zal nog wel niet voor vandaag zijn .
Kris.
Hebben nogal een sterk "point and shoot" - gehalte. Ik heb de indruk dat je je niet te fel bekommerd hebt om de compositie, maar dat je gewoon op bepaalde momenten gericht en afgedrukt hebt om een sfeer of tafereel vast le leggen. Als dit de definitie van straatfotografie is: well done!
Last edited by Rudi_S60; 25 augustus 2007, 15:08.
Reden: Niet relevante commentaar verwijderd
Comment