Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Heel mooie foto's met prachtige kleuren en een fraai contrast. Vooral de foto's 1 en 2 genieten mijn voorkeur.
Ik hou van deze vorm van fotografie, maar zal nog wat moeten oefenen om vergelijkbare resultaten te verkrijgen.
Goh... weerom een schitterende reeks. De eerste en de tweede vind ik echt prachtig, vanwege de meerwaarde van de achter-/voorgrond : De eerste vanwege de boom, die daar waarschijnlijk al eeuwen staat en die getuige is van alles wat er voor hem op het bankje gebeurt, en er bijna in slaagt van zich te gaan moeien (zie de wortels). De tweede vanwege de kijkopening de teksten... Heerlijke en aangepaste tonen op alle drie de platen.
Comment