Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

smoke

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• smoke

nieuw achtgrond doek al ben ik nog erg gek op wit , maar zwart misstaat ook niet.
    en ja het roken krijg je met wit al helemaal niet mooi erop

Last edited by frankyboy; 20 augustus 2007, 22:09.

Re: smoke

Foto 1 spreekt mij het meest aan.
    Scherpte is OK en de zwarte achtergrond bevalt me wel.
    Maar de sigaret? Waar was die voor nodig (behalve om te experimenteren met blauwe rook tegen een zwarte achtergrond)?
    Geef mij toch maar foto's zonder sigaret.
    Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
    BD0993BE
    Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

Comment

rook zelf ook niet , maar ik begin altijd rustig met een shoot.
      model moet zich op haar gemak voelen
      ze werd hier wel ontspannen van dus heeft het in dit geval ook nut
      heb er veel gemaakt de meeste zonder rook en die komen er hier ook nog voorbij !
      toch voegt de sigaret hier wel iets toe vind ik zelf, ze is met iets bezig en haar blik werd er juist rustiger van !

grt, frank

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Onkertje Bekijk bericht
        Geef mij toch maar foto's zonder sigaret.
        Dat de onverdraagzaamheid tegen het roken nu ook al zijn intrede doet in de fotografie....verbijsterend.

Foto's mogen er zijn, zwarte achtergrond doet het hier wel maar ik denk dat je met zo'n model er nog meer kunt uit halen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht
          Dat de onverdraagzaamheid tegen het roken nu ook al zijn intrede doet in de fotografie....verbijsterend.

Foto's mogen er zijn, zwarte achtergrond doet het hier wel maar ik denk dat je met zo'n model er nog meer kunt uit halen.
          yup... dat zou verboden moeten worden hehehe.
          Los daarvan heb ik een bord met 'non smoking' in de studio hangen. Modellen gaan altijd even naar buiten. (ps... ik heb 25 jaar gerookt en vind het nog steeds lekker. Maar ik wil gewoon de studio rookvrij houden)

ohhhh de foto's hehehe
          Vind ze heel fraai (ook met peuk) maar mis wat spanning. Het is volkomen goed belicht, maar richt eens een lamp van opzij en licht op met een reflectiescherm. Tis me net ff iets te vlak belicht. Probeer een Rembrant belichting of een Butterfly. Dat geeft mooie diepte en mooie schaduwen. ALs er nog centjes zijn zou een lichtje van achteren ook niet verkeerd zijn, maar dat is sex met van die kleine beestjes.
          Ziet er heel fraai uit moet ik zeggen, maar ik mis de finishing touch.

Keep up the good work
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
            ohhhh de foto's hehehe
            Vind ze heel fraai (ook met peuk) maar mis wat spanning. Het is volkomen goed belicht, maar richt eens een lamp van opzij en licht op met een reflectiescherm. Tis me net ff iets te vlak belicht. Probeer een Rembrant belichting of een Butterfly. Dat geeft mooie diepte en mooie schaduwen. ALs er nog centjes zijn zou een lichtje van achteren ook niet verkeerd zijn, maar dat is sex met van die kleine beestjes.
            Ziet er heel fraai uit moet ik zeggen, maar ik mis de finishing touch.

Keep up the good work
            Nuja, dat zal de rook toch nog meer verduidelijken, niet? En dat was toch de bedoeling.
            Dus het lichtje zal zeker van toepassing zijn
            Groetjes,
            lennert

Comment

de laatste.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                Nuja, dat zal de rook toch nog meer verduidelijken, niet? En dat was toch de bedoeling.
                Dus het lichtje zal zeker van toepassing zijn
                Groetjes,
                lennert
                yup.. is altijd beter als je rook wilt oplichten, maar ook om de plaat net ff wat meer diepte te geven. (vind ik zelf altijd heel fraai) Mja.. dan moet je maar net een 3e of 4 lamp hebben
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

kijk je beschikt over hele goede fotografiese eigenschappen,
                  maar die sigaret in foto 1 en 2 stoort mij,ben wel zelf een roker dus dat heeft er niets met te maken,bij drie gaat dat dan weer wel,om dat de houding veel natuurlijker is ,bij de eerste is dat niet zo.
                  voor de rest alles dik in orde qua compo en dergelijke.

Comment

Hallo allemaal

Ben het eens dat er meer in zit wat belichting betreft !
                    Het is mijn eerste met donker achtergrond dus zeker nog het een en ander uitproberen.
                    Wat het roken betreft,
                    heb daar zelf niet zo moeite mee zolang ik er zelf maar geen last van heb !

bedankt voor jullie reactie

grt frank

Comment

Model oogt heel naturel en heeft een stel prachtogen Los daarvan gaan deze foto's weer een maatschappelijke discussie los maken.

On - mod moet ik wel toevoegen dat wanneer dit weer ontspoort in een maatschappelijke discussie we dit moeten sluiten, gelieve hier even aan te denken aub.

Comment

Voor mij is de laatste de mooiste. Vooral omdat daar géén schaduw van de pet over die mooie ogen ligt.

'k Vind de verscherpingsrand aan het neusgat wel een min-puntje.
                        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Working...
                        X