Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nr1 Rode oogjes van flits of ander sterk licht, veel ruis, onscherp
Nr2 Is qua scherpte al beter
Nr3 Veel te onscherp, door beweging of te lage sluitertijd.
....en daar gaat het voor jou dan toch om hé, maar niet kwaad worden als ik zeg dat ik ze ook niet showcasewaardig vind, sorry.
Je wil toch niet zeggen dat vooral die derde op jouw scherm wel scherp en helder is.
85mm - Iso 250 - f/5.0 - flash (vanuit publiek in Ahoy)
- Geen Ninja gebruikt of andere vorm van noise reduction.
- Niet flets op mijn monitor.
Kortom, ik ben er blij mee.
Ok, zal wel aan mij liggen dan hé
Maar als dit het resultaat is van Iso 250 F5 op 85mm, dan zat je héél dicht waardoor je flits zeker voldoende zijn werk moet gedaan hebben. Tenzij dit mega-crops zijn.
Heerlijke expressie op foto 1 (jammer van de chemo-oogjes en het ruis)
Heerlijke expressie op foto 2 (jammer dat de dame rechts op de foto zo aan de kant staat)
Heerlijke expressie op foto 3, maar dan wel van iemand met slaaptekort, en hij viel blijkbaar om terwijl je de foto nam...
Waarom haal je de foto's uit je topic? Omdat je géén positieve reacties kreeg
Het is denk ik gerelateerd aan zijne nickname, WeesSnel.
Maar ook ik vind dat je dat niet kunt maken, laat ze dan staan zodat ook anderen begrijpen wat wij geschreven hebben.
Comment