Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
vind het meer een registratie, ik denk, wat is de link tussen meisje omgeving en maker. of misschien denk ik wel veel te moeilijk.
Technisch wel mooi vastgelegd
Ik vind de belichting heel mooi maar helaas is het als portret niet geslaagd.
Reden: gezicht had iets meer naar de lens moeten gedraaid zijn zodat haar neus niet uit haar gezicht verdwijnt, en haar linkeroog niet verdwaald in de achtergrond; toch mooi geprobeerd en weet dat oefening kunst baart.
Groeten Nies.
Ook al doet de bewerking niet 100% naturel aan, ik vind het toch prachtig gedaan Het model komt los van de achtergrond.
Mag ik je vragen welke bewerkingen je zoal doet om dit resultaat te bereiken?
Foto kopiëren in een 2de laag, neat image eroverheen laten lopen voor de ruis weg te krijgen, een gaussian blur om de huid te effenen,
Nog een kopie van de originele foto in een nieuwe laag gezet, en daaroverheen een hi-pass filter om wat detail terug te krijgen, nadeel je hebt ook weer veel ruis terug
Dus ook op deze laag heb ik een neat image filter laten lopen. De hi-pass laag heb ik in soft light blending mode op de foto gezet.
Last edited by Lucky Luc; 21 augustus 2007, 18:43.
Comment