Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lady in yellow..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lady in yellow..

Een shoot met een vriendinnetje van mij..

Ik ben wel niet te spreken van de kwaliteit van de online fotos
    Thuis lijken ze veel scherper/ zonder die kleine 'pixel-foutjes', als je begrijpt wat ik bedoel.. Misschien ligt het aan de site waar ik ze upload..
    Last edited by Lennert; 16 augustus 2007, 22:33.

Re: Lady in yellow..

Drie zeer mooie foto's, Trouwens ook een zeer mooie meid !
    Maar bij foto 3 vind ik het jammer dat zij net op de scheiding tussen kleed en benen die horizontale balk krijgt. De benen lijken er nadien bij gezet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door weemaes Bekijk bericht
      Maar bij foto 3 vind ik het jammer dat zij net op de scheiding tussen kleed en benen die horizontale balk krijgt.
      Idd, vond ik ook wel, maar voor die leuning staan, en riskeren dat ze in de beek viel, durfde ze niet

Comment

Mooie zomerse foto's!

Comment

Toch niet zo geweldig zo te zien..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
            Toch niet zo geweldig zo te zien..
            Niet slecht maar ook niet de foto's waar ik langer dan 5 sec. naartoe kijk.

Ik mis een beetje sfeer of spanning of emotie, blik is op alle 3 de foto's nagenoeg dezelfde.
            www.fotofolio.be

Comment

Meisje komt wat te braaf over, mss eerst wat stoute dingen doen volgende keer

Ik zou proberen uit die eerste een mooiere crop te halen.
              De mooiste crop voor mij is een andere rotatie waarbij je een stuk van de rechterhand moet opofferen, maar dit zou mijn 2e keuze kunnen zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                Niet slecht maar ook niet de foto's waar ik langer dan 5 sec. naartoe kijk.

Ik mis een beetje sfeer of spanning of emotie, blik is op alle 3 de foto's nagenoeg dezelfde.
                Idem wat mij betreft.
                Achtergrond vind ik ook iets te scherp en dus te nadrukkelijk aanwezig.
                Toch enige voorkeur voor nr. 2
                www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

[QUOTE=maGuy;1522006]Meisje komt wat te braaf over, mss eerst wat stoute dingen doen volgende keer

Inderdaad, nogal braafjes, maar zeker niet slecht.

mvg,

Roland

Comment

Ok, bedankt! Ik weet waar ik nu wat meer op moet letten
                    Groetjes,
                    Lennert

Comment

mooie foto's !
                      mooi model !

Lekker zomers ...
                      Canon EOS 350D - EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 - EF 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM - EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM - Extender EF 2x II
                      Speedlite 430EX - Nikon coolscan V ED - Lowepro DryZone Rover - Lowepro Slingshot 300

Comment

ik zie een wannabe modelletje, 1 veel decote, 2 ze kijkt erg onwennig, vind je niet? 3 durf eigen beelden zoeken, nu staat ze daar, braafjes uit het midden, en kijkt ze wat onwennig. + en opbouwend bedoeld.
                        ik mis jouw inbreng, gedurfde poses,
                        http://www.tomvanryckeghem.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tompie Bekijk bericht
                          ik zie een wannabe modelletje, 1 veel decote, 2 ze kijkt erg onwennig, vind je niet? 3 durf eigen beelden zoeken, nu staat ze daar, braafjes uit het midden, en kijkt ze wat onwennig. + en opbouwend bedoeld.
                          ik mis jouw inbreng, gedurfde poses,
                          Nuja, opbouwend? Ze is nog maar 15, haar 2de shoot (eerste met mij). En we hebben geprobeerd het beste eruit te halen.
                          Ik snap wel wat je bedoeld met eigen inbreng, maar omdat ik nog niet zolang fotografeer, probeer ik eerst het technische wat onder de knie te krijgen, en zo stap per stap verder te raken.
                          Ik zal de shoots proberen wat dynamischer te maken
                          Groetjes,
                          lennert

Comment

Een meisje dat mss wel tegen haar zin gesmeekt wordt om voor een keer eens iets moois aan te trekken en haar op te maken voor de camera gaat er ook zo uitzien, dus "wannabe" is op zijn minst een voorbarige conclusie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maGuy Bekijk bericht
                              Een meisje dat mss wel tegen haar zin gesmeekt wordt om voor een keer eens iets moois aan te trekken en haar op te maken voor de camera gaat er ook zo uitzien, dus "wannabe" is op zijn minst een voorbarige conclusie.
                              Het feit dat ze een hele reiskoffer propvol kleren tot bij mij heeft gesleept,
                              geeft mij zo'n vermoeden dat het niet echt tegen haar zin was.

Comment

Working...
                              X