Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Caught by Elfin eyes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Caught by Elfin eyes

Normaal ben ik niet te vinden voor tekst door een foto maar deze is een eerste luik uit een reeks waarbij de tekst een rol zal spelen later bij het afdrukken.

.
    www.fotofolio.be

Re: Caught by Elfin eyes

Wow, het kan zijn zo in een tijdschrift!

Comment

Als vorgever moet ik je op de vingers tikken.
      Waarom snij je de staart van de letter 'y' af? Het woord wordt daardoor onleesbaar. Als je zo'n semi-script font kiest heb je altijd zwierige staarten en/of stokken. Oplossing.... geef gewoon iets meer ademruimte aan de te gedrongen tekst. Maak die met andere woorden kleiner, zodat er links, recht én heel belangrijk ook onder meer ruimte komt. Daardoor ga je een hint van de staart van de 'y' kunnen laten zien waardoor de leesbaarheid er dan terug op vooruitgaat.

Op de foto heb ik niks aan te merken. Mooie blik, mooi uitgelicht, tiptop
      www.olivierdutre.com
      Boek 'Seeking Stillness' verkrijgbaar via Amazon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oli4 Bekijk bericht
        Als vorgever moet ik je op de vingers tikken.
        Waarom snij je de staart van de letter 'y' af? Het woord wordt daardoor onleesbaar. Als je zo'n semi-script font kiest heb je altijd zwierige staarten en/of stokken. Oplossing.... geef gewoon iets meer ademruimte aan de te gedrongen tekst. Maak die met andere woorden kleiner, zodat er links, recht én heel belangrijk ook onder meer ruimte komt. Daardoor ga je een hint van de staart van de 'y' kunnen laten zien waardoor de leesbaarheid er dan terug op vooruitgaat.
        De onderkant van de Y loopt over in de onderliggende foto, maar die staat er nog niet bij. Ook het kader (Zwart) zal verdwijnen. Je opmerking is terecht, ik had het er beter bijgeschreven, bij deze dus ...
        www.fotofolio.be

Comment

knappe en indringende opname
          Steven

Comment

ahaaaaaaa dus twordt een soort mozaïek. Ik ben benieuwd om het complete plaatjes te zien.
            www.olivierdutre.com
            Boek 'Seeking Stillness' verkrijgbaar via Amazon

Comment

Ik vind de bovenste helft van de foto heel goed.
              Wat mij echter wat stoort is de onderste linker arm (vooral de ruimte die beide armen innemen t.o.v. het aangezicht).
              Ik weet natuurlijk ook niet waarvoor de foto moet dienen, maar ik kan je wel zeggen dat foto én tekst één geheel moeten vormen, dus in functie daarvan moet ook de tekst aangepast worden aan de foto (en mogelijks omgekeerd).
              De tekst kan immers de foto ondersteunen.

Dus fotografisch zit dit waarschijnlijk wel goed (rekening houdend met de zwaarte van beide armen).
              Typografisch moet je natuurlijk het geheel kunnen bekijken.

Indien het enkel om de foto zou gaan, zou ik er onderaan een stuk afsnijden (vierkant dus), maar aangezien de foto blijkbaar andere toepassingen heeft, zal je het moeten bekijken.

Comment

We kijken uit naar de puzzle.
                Deze opname/puzzledeel is alvast dik ok!

mvg,

Roland

Comment

Working...
                X