Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
kvind het persoonlijk bij de laatste dooddoodjammer dat er rechts achter de struikenrij ook nog hoge boomdingen staan ... breekt beetje compo ... jij kan die velden natuurlijk niet effe heraanleggen ... mss wegshoppelen ?
kvind het persoonlijk bij de laatste dooddoodjammer dat er rechts achter de struikenrij ook nog hoge boomdingen staan ... breekt beetje compo ... jij kan die velden natuurlijk niet effe heraanleggen ... mss wegshoppelen ?
'k ben al niet erg sterk in dingen 'wegshoppen' en als ik dat dan nog eens moet uitvoeren tussen de benen van het model, dan is 't al helemaal een ramp...
Toch bedankt voor de tip, ik zal zeker een poging wagen
Naar mijn goesting mocht er iets meer kleur in zitten.
Maar ik heb zo'n vermoeden dat je het kleur er speciaal uitgetrokken hebt, juist ?
Het is inderdaad een bewuste bewerking, niet ontstaan uit desatureren maar met een duotone als één van de ingrediënten.
Voor het model maakte ik de beelden af in 3 verschillende afwerkingen. Dan kan ze zelf nog kiezen welke afwerking haar het meest bevalt.
Ik begrijp de reactie's over de kleuren, maar ja, des goûts et des couleurs...
Zo zag ik de reeks voor ik er met het model werk van maakte, en zo bracht ik ze. Het model krijgt nog 2 andere afwerkingen dat ze -als ze dat zelf wil- kan publiceren, maar ik doe het met deze.
Comment