Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Ik denk persoonlijk dat je beter op f4 tot f8 deze foto genomen hebt want het jongetje valt wat weg in de dof. Volgens mijn was er zeker voldoende licht aanwezig om dit te halen.
Ik denk persoonlijk dat je beter op f4 tot f8 deze foto genomen hebt want het jongetje valt wat weg in de dof. Volgens mijn was er zeker voldoende licht aanwezig om dit te halen.
Leuke herinnering voor die mensen.
Euhh het zijn twee meisjes
Het klinkt misschien onwaarschijnlijk maar de mama stond er oorspronkelijk alleen en de kindjes doken plotseling langs achter op ;er is geen regie bij te pas gekomen .Toen ik het beeld in de zoeker zag heb ik dan ook zonder verder denken afgedrukt.
Het klinkt misschien onwaarschijnlijk maar de mama stond er oorspronkelijk alleen en de kindjes doken plotseling langs achter op ;er is geen regie bij te pas gekomen .Toen ik het beeld in de zoeker zag heb ik dan ook zonder verder denken afgedrukt.
Nee dat klink niet onwaarschijnlijk. Ofwel zijn die kids ontzettend snel ofwel focus jij hééééééééél langzaam
Comment