Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Model Machteld

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Model Machteld

Enkele foto's gemaakt van "Machteld Roux".
    Zij is één van de kandidaten voor Miss Limburg 2008

De keuze voor het plaatsen van deze foto's heb ik eens
    door het model laten bepalen
    Last edited by Lucky Luc; 14 juni 2013, 13:05. Reden: Model vroeg om ze te verwijderen

Re: Model Machteld

Hmm die eerste
    Trouwens een ferm meiske...

Hans
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Mooi model! De tweede is mijn favoriet

Comment

Foto 1 en 3 kunnen me wel bekoren, mooie kleuren en compo's (model kijkt wel een beetje "braaf"...
        Foto 2 had ik liever enkele seconden later gezien, wanneer ze tegen de muur geshot heeft en aan 't rondhuppelen is.
        Deze pose heb ik de laatste tijd een paar keer zien passeren, maar ze lijkt me zo onnatuurlijk. Draai het meisje om, zet ze met de hiel tegen de muur, en ze staat "natuurlijk" zoals drie kwart van de aankomende volwassenen in een station.
        Alleen jammer dat de muren er zo vuil van worden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
          Foto 1 en 3 kunnen me wel bekoren, mooie kleuren en compo's (model kijkt wel een beetje "braaf"...
          Foto 2 had ik liever enkele seconden later gezien, wanneer ze tegen de muur geshot heeft en aan 't rondhuppelen is.
          Deze pose heb ik de laatste tijd een paar keer zien passeren, maar ze lijkt me zo onnatuurlijk. Draai het meisje om, zet ze met de hiel tegen de muur, en ze staat "natuurlijk" zoals drie kwart van de aankomende volwassenen in een station.
          Alleen jammer dat de muren er zo vuil van worden...
          Thx, bij foto 1 en 3
          Model is niet zo braaf denk ik, maar vrees dat ik haar braaf gehouden heb
          Foto 2 heb ik ook in omgedraaide, andere houding, maar was keuze van model voor deze 3 foto's, de andere 3 die ik mss nog ga posten is dan mijn keuze

Comment

Working...
          X