mm
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
free dance
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: free dance
Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk berichtZe zijn inderdaad wat aan de donkere kant, maar de z/w omzetting is wel heel mooi! De eerste vind ik uiteindelijk nog de meest aangename om naar te kijken.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk berichtmaar past het hier niet beter
'in kleur'?
bedankt voor de leuke comments!
mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kade Bekijk bericht(welke methode?)
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichtMooi in 't zwart wit, en waarschijnlijk "te druk" in kleur.
ware het misschien beter geweest dat hij naar de camera keek op foto 3.
alhoewel ik betwijfel dat m'n portugees goed genoeg is ...
eerlijk gezegd: niet akkoord, het was geen voorstelling.
de dans speelde zich af tussen hém en hààr,
ik als fotograaf werd louter "gedoogd" als waarnemer.
mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk berichteerlijk gezegd: niet akkoord, het was geen voorstelling.
de dans speelde zich af tussen hém en hààr,
ik als fotograaf werd louter "gedoogd" als waarnemer.
Het feit dat je hem strak langs achter klikt, is hier m.i. gewoon een foute keuze. Opzij, of vooraan had niet alleen duidelijker geweest, maar ook dynamischer. De dynamiek in foto 3 zou nog meer geaccentueerd kunnen worden door daar te kiezen voor decentralisatie van de compo.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk berichtgeloof me: nee
Knappe serie Maarten, like the toneMy S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.Foto's: http://www.jefjanssens.be - - - - - Blog: http://jefjanssens.wordpress.com/
Comment
-
dit zijn supermooie dansfoto's en believe me ... das niet gemakkelijk ... they move in mysterious ways ... naar mijn gevoel is een zwart/wit omzetting ook absoluut de beste keuze ... zo kom je tot de essentie ...
[off-topic] het zijn alvast getrainde dansers en het lijkt er mss op het eerste zicht ... 'free' ... uit te zien ... voor een stuk zullen ze improviseren ... ze doen beroep op bepaalde patronen ... bepaalde lifts (foto 3) die je niet zomaar doet ... beetje zoals je de pasjes van bijv een tango ingestudeerd hebt tot dat automatismen worden ... op een bepaald moment stop je de techniek in je broekzak ... die zit gewoon in je en je gaat gewoon 'vrij' dansen, voelen gewoon zijn ... das toch ook zo met fotokes maken ... eerst doe je die technische dingen heel bewust en moet ge daar bij nadenken ... later kan je dat meer loslaten en gebeuren een heleboel dingen automatisch ... kleg het wss niet echt ok uit ... maar zoiets is dat ook met dans ... and I love it ... getting lost in space & timeScotty... beam me up !!!
Comment
-
Ik kan en wil hierop niet veel zeggen, ik heb genoten en doe dit nog steeds na de 5de maal de foto's te herbekijken. Dit is top fotografie
Comment
Comment