.....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Jolaine (18+)
Collapse
X
-
-
Re: Jolaine (18+)
Oorspronkelijk geplaatst door pvphoto Bekijk berichtDank u
de 'lettertjes' zijn als 'bescherming', mijn foto's zijn te vaak 'geript' en 'misbruikt' geweest.En juridisch gezien kunnen misbruikers a posteriori niet doen alsof hun neus bloedt.
Hoe dan ook... Jolaine met enkel het schaarse kleedsel om haar benen, was beter geweest dan met lettertjes. Jammer dat dergelijke maatregelen noodzakelijk blijken.
Btw : kwartiertje shoppen en "weg" lettertjes... nog twee minuutjes en mijn naam staat in de plaats. Niet dat ik me er aan ga bezondigen.
Comment
-
De winst zit erin dat beschermde foto's worden gebruikt voor doeleinden waar voor betaald dient te worden, dat is hun winst.Of ze worden geplaatst waar ze niet dienen gezet te worden.Of , etc ... En ja, je kan alles 'shoppen' etc, maar hoe meer moeite je moet doen, des te kleiner de kans dat het gebeurt, en nogmaals : juridisch gezien staat de misbruiker er dan nog slechter voor en jij als fotograaf sterker in je schoenen.
en een 'save for web' wist alle exif data dacht ik ?
anyways, I hope you like the black and whites
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pvphoto Bekijk berichten een 'save for web' wist alle exif data dacht ik ?
Oorspronkelijk geplaatst door pvphoto Bekijk berichtanyways, I hope you like the black and whites
Comment
-
De eerste foto komt te grijs over.
Ook is er op het model haar dij een beetje te veel blur ( of het ziet er uit als blur ) .
Ook heb je Z/W vlekken in de huid. Vraag me niet hoe je aan die Z/W vlekken komt of hoe je ze voorkomt want ik heb dat ook steeds in mijn Z/W foto's .Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichtHet wist de zichtbaarheid van de exif op het web.Last edited by maGuy; 8 augustus 2007, 00:20.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door maGuy Bekijk berichtDe exif wordt er echt wel uitgehaald volgens mij, want dat doet men juist om de bestandsgrootte zo klein mogelijk te kunnen maken. Slechts "onzichtbaar maken" makes no sense in dit opzicht. Maar mss hebt gij inside informatie...?
Sorry Pablo (en Jolaine), dat ik over de lettertjes begon... De foto's verdienen meer dan alleen commentaar daarop.
Comment
Comment