Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Party Ladies

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Party Ladies

Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
    denk dat die partypics toch allemaal bewerkt zijn met PS, hoor? Alle mensen hebben er een heel gaaf gezicht op? Nja, waarom niet he? Vind ze wel knap

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door poochy Bekijk bericht
      ... toch allemaal bewerkt zijn met PS, hoor?
      zou je denken? neeeh!
      maar ze geven wél sfeer weer hé,
      een beetje "action on the site ... "

mm
      ∏__|_ ∏__|_
      "no rules, great shots"
      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

en toch bijna 2000 kijkers een ruim 30 reacties, het leeft dus wel.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

ja hé
          btw: ik vind die foto wel mooi anders.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vicberger Bekijk bericht
            Wat partypics betreft vind ik de foto's van Ambrel (not safe for work) behoorlijk ongeëvenaard showcasemateriaal. Dit heeft voor mij ook een beetje een nonkel-jos-gehalte, moet ik toegeven.
            WOW, die Ambrel!!
            Weet er iemand welke lens + flits die persoon gebruikt?

Over deze party pic:
            Het heeft zeker iets, maar er zou een meerwaarde zijn moest het geheel wat 'breder' zijn => langs links en/of rechts met wat meer ruimte (lichten, lasers, rook op de achtergrond) zichtbaar.

Comment

zoals bij natuurfotografie wel ns gezegd wordt:

mooie waarneming

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kruger Bekijk bericht
                zoals bij natuurfotografie wel ns gezegd wordt:

mooie waarneming
                Dit vind ik één van de beste en meest gepaste reacties tot nu toe...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vulture Bekijk bericht
                  WOW, die Ambrel!!
                  Weet er iemand welke lens + flits die persoon gebruikt?
                  Oei, ik was deze even uit 't oog verloren. Deze man, Nikola Tamindzic, is ook actief op dpreview en heeft daar een beetje meer uitleg gegeven over zijn setup:

Destijds—en vermoedelijk nog steeds—gebruikte hij twee 550ex flashes op een 5D met een goedkope 28-105/3.5-4.5 lens.
                  Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door poochy Bekijk bericht
                    Ik heb ook vroeger foto's gepost van op parties en uit ervaring heb ik geleerd dat hier niet meer te doen of toch zelden, enkel wanneer er bij mij echt eentje duidelijk opvalt dan zou ik het nog durven posten.

Zolang er geen afdeling van partyfotografie komt (admins, ja, ik ben nog altijd voorstander ), post ik zelf ook nix meer qua partyfotografie. Er is hier zelfs een afdeling is voor transport, djeez...
                    Helemaal mee eens! BD is gewoon een mega vaag forum wat betreft partypics/evenementenfotografie. Vandaar dat er zoveel belgen op de nederlandse fora zitten.

Snap echt niet waarom er niet gewoon 1 groot topic kan komen met daarin partypics..... Maar goed.... ik ben vast een domme Nederlander....
                    ik heb wel een goede camera ... Een Canon Ixus ja!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GerardHenninger Bekijk bericht
                      Snap echt niet waarom er niet gewoon 1 groot topic kan komen met daarin partypics.....
                      same here, zeker als je weet dat zo'n extra afdeling maken slechts 1 minuut tijd kost voor de administrator en moderators genoeg niet?

Waarom geen poll houden om elke BD'r de gelegenheid te geven zijn stem hierin te laten gelden?

Comment

Ik mis het hier ook !!! en ik begrijp ook totaal niet waarom het niet mag, andere topics/onderwerpen die mij interesseren ga ik toch ook niet afkeuren...
                        Ik denk dat er genoeg vraag naar is.

Comment

Working...
                        X