Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Party Ladies
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Party Ladies
Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk berichtmooie meiden, maar verderI would, if I could ...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk berichtwat verw8en jullie dan van partypics ???D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm
Comment
-
nog steeds geen antwoord op de vraag hé
zeg tenminste wat er niet goed aan is
kunnen we nog iets bijleren
wat wel de bedoeling is hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk berichtnog steeds geen antwoord op de vraag hé
zeg tenminste wat er niet goed aan is
kunnen we nog iets bijleren
wat wel de bedoeling is hé
persoonlijk denk ik dat de achtergrond niet wazig genoeg is. dat maakt de foto te druk naar mijn zin. de dames zien/staan er inderdaad goed uit, ze mogen gerust eens met mij op de foto
Plaats in het vervolg de foto ook wat groter... hij mag max 900pixels op langste zijde zijn he...With Canon, I can (or at least try)
Photastic.be ~ Passion for the picture
Nieuwe site
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk berichtwat verw8en jullie dan van partypics ???Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vicberger Bekijk berichtWat partypics betreft ...Ambrel (not safe for work).
LOL "nonkel-jos-gehalte"
mm
Comment
-
-
De fotografen die een hele dag nemen om met een gevraagd model en visagiste een paar foto's te gaan nemen zouden 2 keer moeten nadenken voor ze commentaar geven op partyfotografen. Wij hebben een 3u de tijd om enkele goeie shots te nemen met een constant wisselende omgeving!
Probeer het eerst zelf en geef dan commentaar...laag gevallen vind ik dit!
Comment
-
op uw tenen getrapt, manneke?
kijk, dit is showcase. als je verwacht dat iedereen in koor
"wauw" zal roepen, zal het niet lukken.
Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk berichtWij hebben een 3u de tijd om enkele goeie shots te nemen met een constant wisselende omgeving!
waar het "onderwerp" niet eens luistert naar wat de fotograaf zegt.
op de foto kun je niet eens zien dat het op een party was.
kan net zo goed de kantine van de lokale voetbalclub zijn.
en sfeer is er van de foto ook niet af te leiden.
laag gevallen? denk het niet.
met schoon meiskes voor de foto kom je er niet.
jouw taak om er fotografisch de juiste sfeer bij
vast te leggen. goeie voorbeelden legio ...
mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk berichtDe fotografen die een hele dag nemen om met een gevraagd model en visagiste een paar foto's te gaan nemen zouden 2 keer moeten nadenken voor ze commentaar geven op partyfotografen. Wij hebben een 3u de tijd om enkele goeie shots te nemen met een constant wisselende omgeving!
Probeer het eerst zelf en geef dan commentaar...laag gevallen vind ik dit!
Soms heb je gewoon geen tijd om een foto 'perfect' (wat dat ook moge zijn) te krijgen, je neemt een snapshot op het moment dat zich hiervoor leent, en als de achtergrond dan tegenvalt heb je gewoon pech gehad.
Er is geen tijd om de shot opnieuw te doen of er een visagiste bij te halen, die kans is er gewoon niet.
Ik heb hetzelfde probleem om foto's van auto's te nemen tijdens evenementen, soms moet je een half uur bij een auto blijven staan voordat je zelfs maar een foto kan nemen zonder dat er mensen voor staan ... als er dan toevallig nog mensen achter staan neem je dat erbij. Je kan altijd in PhotoShop de achtergrond bewerken, maar moet dat altijd ?
Ik heb zelf een kalender gemaakt voor 2008, hiervoor moet je zo goed als perfecte foto's hebben, daarom kost het tijd om 12 foto's te selecteren uit de duizenden die ik tijdens 2007 gemaakt heb, en die moet je dan wel bewerken om de achtergrond minder druk te maken, dat hoort erbij gewoon.
Maar een partypic of een evenement shot mag druk zijn ... de organisatoren hebben dit trouwens graag, dan kunnen ze laten zien dat er veel volk was, maar je moet altijd zorgen dat je foto de sfeer nog weergeeft
Er is plaats voor beide vormen vind ik, een 'staged' foto en een snapshot, moet alletwee kunnen niet ?
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Comment
Comment