Dit is dus een van de foto's waarbij de instellingen niet belangrijk zijn.
Dit doet me denken aan het fameuze moment décisif . Het unieke fotografische moment dat het wezen van de situatie vat. Een klasse foto naar de traditie van de grote Franse meester H C-B .
Dit doet me denken aan het fameuze moment décisif . Het unieke fotografische moment dat het wezen van de situatie vat. Een klasse foto naar de traditie van de grote Franse meester H C-B .
Man toch, ik dacht het en jij schreef het 'k Zou 't zo mooi ni kunnen zeggen. So what als hij technisch niet perfèct is, 't is en blijft een prachtige foto door de sfeer die hij uitstraalt.
Ik zeg niet dat het een slechte foto is, integendeel. De reactie van de geportretterde is trouwens heel spontaan en fris.
Maar ik vind nog steeds dat kinderen op ooghoogte dienen gefotografeerd te worden. Anders komt het te dominerend en te afstandelijk over.
Maar ik vind nog steeds dat kinderen op ooghoogte dienen gefotografeerd te worden.
hell no! this IS reality!
die kleinen IS maar een wip groot,
denk je dat ie een evenwaardig beeld had kunnen
maken als hij door de knieën was gegaan? think not!
Ik heb speciaal deze compositie gekozen om een een rustige (niet storende!) achtergrond te verkrijgen. Anders komt het te dominerend en te afstandelijk over. Niet mee eens. Het hangt volledig van de situatie af welke compo je kiest.
Ik dacht dat ik er niemand zou tegenkomen, maar het zit vol met toeristen. Maar het is zeker de moeite waard om het eens te bezoeken. Voor architectuur en straatbeelden is het top. Je komt echt veel absurde zaken tegen. Het is een stukje buitenland.
Comment