Dit jongetje kwam ik gisteren tegen in Doel. Hij vroeg me om foto's te maken van hem.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Afrika in Doel
Collapse
X
-
-
Re: Afrika in Doel
zou een leuk opname zijn geweest, indien je een betere/andere camerainstelling had gebruikt.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtzou een leuk opname zijn geweest, indien je een betere/andere camerainstelling had gebruikt.
grt,bouk.
Comment
-
Dit is dus een van de foto's waarbij de instellingen niet belangrijk zijn.
Dit doet me denken aan het fameuze moment décisif . Het unieke fotografische moment dat het wezen van de situatie vat. Een klasse foto naar de traditie van de grote Franse meester H C-B .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk berichtDit is dus een van de foto's waarbij de instellingen niet belangrijk zijn.
Dit doet me denken aan het fameuze moment décisif . Het unieke fotografische moment dat het wezen van de situatie vat. Een klasse foto naar de traditie van de grote Franse meester H C-B .
Comment
-
-
Merci, merci voor de mooie woorden.
Oorspronkelijk geplaatst door Jens84 Bekijk berichtSo what als hij technisch niet perfèct is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtzou een leuk opname zijn geweest, indien je een betere/andere camerainstelling had gebruikt.
grt,bouk.
En technisch is er niks verkeerd mee. Prima momentopname.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk berichtDit is dus een van de foto's waarbij de instellingen niet belangrijk zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht...van iemand die vroeg foto's van hem te maken.
We doen best hé.
Bedankt mensen!
Comment
-
-
mooie, in de typische artur-stijl!
dat ie erom vroeg doet hoegenaamd niet ter zake, toch?
mm
Comment
-
Ik zeg niet dat het een slechte foto is, integendeel. De reactie van de geportretterde is trouwens heel spontaan en fris.
Maar ik vind nog steeds dat kinderen op ooghoogte dienen gefotografeerd te worden. Anders komt het te dominerend en te afstandelijk over.Minder glas dan vroeger, maar beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk berichtMaar ik vind nog steeds dat kinderen op ooghoogte dienen gefotografeerd te worden.
die kleinen IS maar een wip groot,
denk je dat ie een evenwaardig beeld had kunnen
maken als hij door de knieën was gegaan? think not!
hoe is de sfeer in Doel trouwens tegenwoordig?
mm
Comment
-
Ik heb speciaal deze compositie gekozen om een een rustige (niet storende!) achtergrond te verkrijgen. Anders komt het te dominerend en te afstandelijk over. Niet mee eens. Het hangt volledig van de situatie af welke compo je kiest.
Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk berichthoe is de sfeer in Doel trouwens tegenwoordig?
Comment
Comment