Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mij lijken de experimenten stuk voor stuk geslaagd...
1ste vind ik wel mooi met links het rood en rechts het blauw met de donkere achtergrond.
2de vind ik een speelse en spontane pose
3de is gewoon een lekker belichte foto en de lichtjes op de achtergrond geven hem net iets meer "glamourtouch". (misschien iets meer DOF, rechteroog begint al onscherp te worden)
Die 3e spreekt me heel erg aan. k Heb het wel voor dit soort plaatjes... Wat natuurlijk niet niet wil zeggen dat die andere twee me niet aanspreken hoor...
Last edited by Koen; 5 augustus 2007, 11:46.
Reden: tikfoutje
1: oppassen met stijklicht kan soms niet zo flaterend overkomen (huidstruktuur)
2:komt nogal gespannen en verkramt over= beter een draaibeweging laten maken.
3:lichtjes op achtergrond zijn storend en brengen geen meerwaarde.belichting verder goed.elleboog onder iets afsnijden.
Sucses.
Zo objectief als mijn objectieven.....
bd 616 be MVG Jan
Comment