Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Experimenteren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Experimenteren

met licht en beweging ...

Model : Marie
    Mua : Marie

BD0808BE

Re: Experimenteren

laatste lekker relaxed.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mij lijken de experimenten stuk voor stuk geslaagd...
      1ste vind ik wel mooi met links het rood en rechts het blauw met de donkere achtergrond.
      2de vind ik een speelse en spontane pose
      3de is gewoon een lekker belichte foto en de lichtjes op de achtergrond geven hem net iets meer "glamourtouch". (misschien iets meer DOF, rechteroog begint al onscherp te worden)

Comment

Die 3e spreekt me heel erg aan. k Heb het wel voor dit soort plaatjes... Wat natuurlijk niet niet wil zeggen dat die andere twee me niet aanspreken hoor...
        Last edited by Koen; 5 augustus 2007, 11:46. Reden: tikfoutje
        BD0910BE

Comment

1: oppassen met stijklicht kan soms niet zo flaterend overkomen (huidstruktuur)
          2:komt nogal gespannen en verkramt over= beter een draaibeweging laten maken.
          3:lichtjes op achtergrond zijn storend en brengen geen meerwaarde.belichting verder goed.elleboog onder iets afsnijden.
          Sucses.
          Zo objectief als mijn objectieven.....
          bd 616 be MVG Jan

Comment

Door hard licht te gebruiken zie je idd. de huidstructuur en de onvolmaaktheden van de huid. Hier heb ik die bewust niet weggeshopt.

De tweede is een dynamische pose. Het model komt aangelopen en doet op de afgesproken plaats haar ding.

Bij de derde was het de bedoeling de achtergrond mee te belichten, door de sluiter langer open te houden en de foto niet plat te flitsen.
            BD0808BE

Comment

Vind die 3de wel mooi door de scherpte in de ogen. Een egalere achtergrond zou idd wel een meerwaarde geven aan de foto ipv die lichtjes.

Comment

Working...
              X