Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nora bij Frank op bezoek

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nora bij Frank op bezoek

Persoonlijk vind ik de derde het best. Daar zit volgens mij alles goed.
    Bij de tweede heb ik echter wat twijfels over de blik, maar de eerste vind ik totaal niet flaterend voor het model.
    Ik heb er lang over nagedacht of ik dit wel zou schrijven (het laatste wat ik wil is het model kwetsen!!) maar de pose deed me meteen enorm denken aan de houding van een gorilla. Daarbij nog eens die blik en de make-up die de jukbeenderen serieus in de verf zet Ik hoop dat je weet dat ik dit helemaal niet slecht bedoel, Frank, maar zo kwam die eerste foto mij meteen over... Het is in ieder geval een niet-natuurlijke houding voor de mens. Experimenteren -iets wat jij vaak doet- kan hele mooie vruchten afwerpen zoals je reeds vaak bewezen hebt, maar de andere kant van de medaille is dat je zaken kunt hebben zoals hier.

Mvg,

Comment

Probleem is bij de eerste dat mensen niet echt verder kijken dan hun neus lang is (met alle respect).

Kijk opnieuw naar de foto met deze informatie.

Veel oudere mensen voelen zich in de digitale revolutie achtergesteld en snappen niet meer zo goed waar de wereld heen gaat, ze voelen zich soms een dinosaurus in een moderne tijd die omgeven is door mystiek en onbegrip.

De houding van het model gaat richting neanderthaler met de bijna tribal achtige visagie, als accent hebben we het ANALOGE tapeje om de de nek van het model

Op de achtergrond de digitale snelweg omgeven door de mist van onbegrip.

Misschien ver gezocht
      http://www.frankdoorhof.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrankD Bekijk bericht
        Probleem is bij de eerste dat mensen niet echt verder kijken dan hun neus lang is (met alle respect).

Kijk opnieuw naar de foto met deze informatie.

Veel oudere mensen voelen zich in de digitale revolutie achtergesteld en snappen niet meer zo goed waar de wereld heen gaat, ze voelen zich soms een dinosaurus in een moderne tijd die omgeven is door mystiek en onbegrip.

De houding van het model gaat richting neanderthaler met de bijna tribal achtige visagie, als accent hebben we het ANALOGE tapeje om de de nek van het model

Op de achtergrond de digitale snelweg omgeven door de mist van onbegrip.

Misschien ver gezocht

Het is het leuk om horen dat mensen de kans krijgen om eens dieper te kijken dan het decolleté van het model.

Toch geloof ik niet dat je dit soort diepgang in een fashion omgeving moet gaan zoeken (ook met alle respect).
        Langs de andere kant, je weet maar nooit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrankD Bekijk bericht

Dan heb ik blijkbaar toch zo slecht niet gezien. 'k vond 't eigenlijk raar dat nog niemand deze opmerking maakte... Had eerder gedacht dat m'n mening negatief bekeken zou worden alhoewel ik het model nooit wou vergelijken met hoe ze me over kwam.

Maar zoals je zegt, misschien had ik m'n denkpiste nog verder wat moeten durven betreden

Mvg,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
            Dan heb ik blijkbaar toch zo slecht niet gezien. 'k vond 't eigenlijk raar dat nog niemand deze opmerking maakte...
            Ik had al wel iets gemeld, maar ik betrok het dierenrijk er niet bij

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Working...
            X