Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Prachtig gedaan lieven, voorkeur voor de 2de foto met die lichtinval. Is echt mooie bewerking die je gedaan hebt ! Vraag me af hoeveel uurkes daar vooraf aan gaan om zoiets te publiceren.
Als het klopt van die reïncarnatie dan zou ik toch graag terugkeren als één van haar schapen !
Echt prachtig licht en mooie kleuren, denk echter wel dat er in het koren niet veel schapen zullen komen dus ik hoop dat je haar op tijd weg hebt gehaald.
De lucht en het licht in nummer 2 vind ik het allermooiste vooral omdat de blik van het model uit de foto wegkijkt en uw model kijkt nogwel eens "moeilijk" in foto 2 is dat prachtig opgelost (vind in 2 ook de kleding mooier) terwijl zij in foto 1 weer wat "ongemakkelijk" kijkt (maar dat komt natuurlijk omdat die schapen op zich lieten wachten).
Bij de eerste foto iets teveel bijgeflitst, de tweede is perfect uitgelicht. Dus prima voor deze opname. Euhhhh schapen of wolven.... voor mij eender wel een leuk model.
Nies
Foto 2 is er *knal boenk* op!!
Daar vind ik alles mooi. Zowel de lucht als het model als het licht, en zelfs de korenhalmen vooraan in beeld.
Portfoliowerk voor beiden!!
De eerste mag er zeker zijn, maar die tweede vind ik echt prachtig... Dat plaatje klopt gewoon. Mooi gebruik van licht, dat lijkt aan te sluiten op het avondzonnetje en de omgeving. Speciaal en mooi.
Comment