Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als leek op het gebied van modelfotografie mag ik toch wel zeggen dat ik dit drie heel geslaagde foto's vind. Zowel wat de belichting, compo als omzetting betreft. Als ik dan moet kiezen: nummer Drie hoewel Twee aardig in zijn buurt komt.
1) (tikje teveel aliasing in het haar)
2) ... "zegt mij niets" + te hoog contrast in het gezicht
3) "het onderstel hangt uit maar de foto raakt geen grond..." Onsmaakvol schuin voor mij. Wel mooi kleurenpalet.
Lekker zachte tinten in de drie portretten. Foto 1 vind ik de knapste van de drie. Bij foto 2 zit er bij mij iets dwars tussen de zachte tinten en het harde licht en de donkere schaduwen. De schuine compo van foto 3, vind ik ook niet zo'n denderende keuze. Hij is me iets te schuin, en het model lijkt elk moment uit de foto te kunnen vallen.
Ik ben alvast benieuwd naar meer beelden uit deze reeks. Ik vind ze zeer smaakvol gebracht waarbij het opvalt dat je creatief bezig bent met licht, vooral in foto 1 en 2. Enkel foto 3 doet me wat twijfelen doordat je door de gekozen hoek de neus van het model iets bevreemdend over laat komen.
Ook vind ik het gekozen kleurenpalet het prima doen in deze reeks!
Kortom: zeer mooi werk waar zelfs de beste 'schippers aan wal' veel van kunnen opsteken!
Comment