Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Marie
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Marie
Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk berichtIs echt geen porem
Kom je uit Amsterdam?
Maar ik kan je geen ongelijk geven de tekste door die foto is wel een beetje teveel van het goedeD300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
www.langenacker.nl
Comment
-
jammer van de letterkes door deze schone dame.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtjammer van de letterkes door deze schone dame.
grt,bouk.
mvg,
Roland
Comment
-
.........tuuuuuuut........tuuuuuuuuuut............ .............
Had wat geschreven over dat "badpak" van foto 2... Maar heb dat wijselijk verwijderd...
Vertaald voor foto 2: mooi model, lelijke pose, schabouwelijk badpak...Nikon D70... Panasonic DMC-TZ3...
Comment
-
-
Bij de eerste dacht ik dat de dame serieus kiespijn had, bij nader inzien bleek haar dikke wang haar oorbel te zijn.
Tja in die letters ...Op een gave huid kun je niet scherpstellen
Simpele albumpjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dgeuens Bekijk bericht.........tuuuuuuut........tuuuuuuuuuut............ .............
Had wat geschreven over dat "badpak" van foto 2... Maar heb dat wijselijk verwijderd...
Vertaald voor foto 2: mooi model, lelijke pose, schabouwelijk badpak...
wat is een "schabouwelijk" badpak ?
Ik vind de omzetting in foto 1 heel warm, gevoelig
Comment
-
Voorkeur voor foto 1, iets minder schaduw aan haar rechterkant zou mss nog mooier geweest zijn. wel warme omzetting van kleuren.
Ben ervan overtuigd bij foto 2 dat je met een mooie bikini en een goede pose van dit model echt prachtfoto's kan maken! Maar hoe gaat dat spreekwoord weer... de beste stuurlui staan aan wal !
mvg,
Kristof
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk berichtwat is een "schabouwelijk" badpak ?Nikon D70... Panasonic DMC-TZ3...
Comment
-
2de foto zijn de bekken PRACHTIG in beeld gebracht, haal wel die lelijke tekst van die schoon madam
Glenn
Comment
-
Comment