Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hoe moet het nu verder ?
Collapse
X
-
-
Re: Hoe moet het nu verder ?
Idee achter de foto vind ik wel leuk ... Misschien net iets leuker geweest als bovenste kindje maar net met zijn hoofd kwam piepen ...
Zou wel titel Olmense Zoo weglaten, want heeft verder eigenlijk niets met de foto te maken ...
Persoonlijk had ik hem ook mooi gecentreerd ...
Ook spijtig van de egale grijze achtergrond ...
Maar welk leuke foto !
@Thesis, bedoel je de titel of de Zoo zelf ?Last edited by DVdB; 29 juli 2007, 08:10.Zo'n schattig Nikon kodakske en wat glas erbij ...
Comment
-
De foto maakt deel uit van een reeks die ik over de zo maakte en bekeek hem nu wat later.... vandaar die titel die hier idd wat uit de context is.
Ik vermoed dat de Thesis er nog niet geweest is want het is wel degelijk de interessantse zoo om dieren te fotograferen. En als hij groot is wat zegt ie dan van Antwerpen en Planckendael ?
Comment
-
Ik vind dit een zeer mooie foto! Het lijnenspel, de compositie. Het is een niet alledaagse foto die mij zeker kan bekoren!
Comment
-
-
eenvoud siert
Comment
-
Wat deze foto speciaal maakt, m.i., zijn de kleuren rood en blauw. Deze komen terug in de toren en in de kleding van de twee kinderen. Daarnaast de combinatie lijnen en plaatsing van de toren in de compo.
Mooie foto, omdat er niets te veel op staat en omdat alles klopt.
En op op de titel te antwoorden... Terug via dezelfde weg naar beneden, vermoed ik .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichtWat deze foto speciaal maakt, m.i., zijn de kleuren rood en blauw. Deze komen terug in de toren en in de kleding van de twee kinderen. Daarnaast de combinatie lijnen en plaatsing van de toren in de compo.
Mooie foto, omdat er niets te veel op staat en omdat alles klopt.
......................................
Zelfs de cadrage van die "stelling" is perfect met dat beetje extra ruimte rechts.
Maar die "Olmense Zoo", de letters dan, bekoren me niet. Het is voor degene die, zonder voorkennis, naar de foto kijkt niet relevant. Het neemt de aandacht weg.
Groetjes
Skitch" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
-
Voor mij is dit een erg mooie plaat en de titel is goed gekozen.
Het is wel zo dat hij niet direct aan de Olmese Zoo doet denken, maar maakt dat wat uit ?Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
Comment