Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

White...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• White...

Mijn eerste foto die ik goed genoeg vind om in dit forumonderdeel te staan...

Deze 'dame' zat bij een muzikant die op de Meir piano aan 't spelen was...

Goed genoeg voor showcase? of
    Grtz, Tigra-Boy
    ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Re: White...

Het wit is hier mooi wit,
    goed gedaan
    Nikon d50+nikkor 18-55+tamron 28-75+nikkor 55-200vr+panasonic dmc-fz10

Comment

Heel apart sfeertje heeft deze foto... bijna doods . Wel geslaagd m.i. door de combinatie van de sombere kleuren en het dito onderwerp...

Comment

netjes gedaan met al dat wit.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik vind het 'n héél mooie!
          Je hebt het je niet makkelijk gemaakt met al dat wit tegen 'n donkergroene achtergrond: maar je hebt 't geweldig gedaan!
          ~Lieve groetjes, Saskia~
          Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600
          Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pruedence Bekijk bericht
            Ik vind het 'n héél mooie!
            Je hebt het je niet makkelijk gemaakt met al dat wit tegen 'n donkergroene achtergrond: maar je hebt 't geweldig gedaan!
            Oei... Praten jullie thuis niet meer met elkaar...?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maGuy Bekijk bericht
              Oei... Praten jullie thuis niet meer met elkaar...?
              Tuurlijk wel, maar betekent dit dan dat je op 't net niks meer mag zeggen in 't topic van je wederhelft?
              Want jullie weten toch niet wat ik hier zeg over de foto hé, of heb jij hier mss 'n paar microfoontjes verstopt?

Of moet iedereen dan maar ineens stoppen om te reageren in topics van mensen die ze kennen, irl of via msn?
              ~Lieve groetjes, Saskia~
              Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600
              Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)

Comment

Of moet iedereen dan maar ineens stoppen om te reageren in topics van mensen die ze kennen, irl of via msn?
                Dat scheelt weeral enkele posts .

Ineens is mijnen euro ook gevallen . Leuk toch dat je een gemeenschappelijke hobby hebt. Beter dat dan iemand die het lastig vind dat je overal je toestel mee naartoe zeult .

Comment

Mooi wit, leuke opname

mvg,

Roland

Comment

Nee, maar het doet mij wel een beetje denken aan familie die 100 keer gaat stemmen op een webpage om een model / foto te kunnen laten winnen , of een koppel dat zowat naast mekaar zit met hun eigen laptop, maar dan gek genoeg toch nog eens extra gaat posten. Nu, gek doen is natuurlijk plezant en uwen tijger zal wel in zijn tank gezeten hebben op dat moment...

Soit, twas in de 1e plaats om eens te lachen hé

Comment

Bedankt voor alle reacties...
                      Ik heb er nog enkele staan... misschien zet ik ze nog op BD...

Oorspronkelijk geplaatst door maGuy Bekijk bericht
                      Nee, maar het doet mij wel een beetje denken aan familie die 100 keer gaat stemmen op een webpage om een model / foto te kunnen laten winnen , of een koppel dat zowat naast mekaar zit met hun eigen laptop, maar dan gek genoeg toch nog eens extra gaat posten.
                      Als je onze topics doorloopt zul je merken dat we maar zelden op elkaars topics reageren. We zitten idd regelmatig naast elkaar op de PC bezig, maar doet dat ter zake?
                      Soms plaatsen we (om mekaar 's te verrassen) foto's die de ander nog niet gezien heeft... moet kunnen hé...

No hard feelings zenne...
                      Grtz, Tigra-Boy
                      ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra-boy Bekijk bericht
                        Soms plaatsen we (om mekaar 's te verrassen) foto's die de ander nog niet gezien heeft... moet kunnen hé...

No hard feelings zenne...
                        Awel, ik zou mss juist hetzelfde zijn, vandaar dat het grapaspect voorrang kreeg Ge kunt U heel goed inhouden, zeg ik. Hier toch...

Comment

hehe leuk!

heb deze 2 'witte mensen' vorige zaterdag daar ook nog zien zitten
                          Nikon D80 - 70mm sigma + 18-200 nikkor | Foto

Comment

Working...
                          X