Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
...maar die handtas staat daar toch niet op zijn plaats voor mij.
't Is niet omdat jij hem er niet zou zetten, dat hij er niet mag staan, he
't Zijn heel mooie poses en compo's van een heel leuk model. Wat mij een beetje opvalt is het aangezicht in foto 1 en foto 3. Er zit ofwel iets niet goed met de lichtinval, ofwel is er geshopt, ofwel was de make-up op... (te veel gebruikt in foto 2 )
Ik vind het een mooie reeks met voorkeur voor de laatste. Misschien is er inderdaad aan de nabewerking één en ander bij te schaven maar niets dramatisch
Aan deze 3 foto's is er geen Photoshop aan te pas gekomen ( buiten voor het opkuisen van voetstappen op de ondergrond )
Het enige dat er gedaan is aan de 3e foto is een cross-processing toegepast ( of hoe noemt da groen beest ), maar verder niks, nada.
Op de 3e foto zie je rond mond en neus 3 kleine plekjes...dat zijn piercings welke het model liever niet verwijderd zag op haar foto's doordat die een deel uitmaken van haarzelf.
Mijn visagiste vond het een goed idee om die handtas eens op haar rug te plaatsen en we vonden ( ik persoonlijk ook ) dat het resultaat wel apart was ( ik vind persoonlijk een model met een gasmasker op haar gezicht ook nie zo goed passen, maar ja... da's kunstig )
Ivm. het feit dat het licht niet helemaal goed zit hebben jullie gelijk, flitsen mankeren de laatste tijd.
Oorspronkelijk geplaatst door E-DesignStudioBekijk bericht
Aan deze 3 foto's is er geen Photoshop aan te pas gekomen
Wat ik bedoel is dat als iets overkomt dat het niet helemaal gepast nabewerkt is, ge mss beter echt kunt nabewerken om dat te verbeteren.
Ik vind de oogverscherpingshalo's relatief opvallen en dat laat dan nog weinig "natuurlijk belicht/beschaduwd" oogwit over, tzal dat mss zijn. Op uw groot origineel zal het wel meevallen.
Comment