Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
one coffee please ...
Collapse
X
-
-
Re: one coffee please ...
Voor mij ook graag ne koffie.
En zet u er gerust effkens bij.
Wreed sensueel. I like Italian girls
-
mooi, mooi!!some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
Mooi beeld !!! Enige puntje die beter kan in mijn ogen is dat de vouwen in de achtergrond te veel aandacht weg trekken. Anders was dit een supppper foto !! Nu krijg je één P minder in suppperMijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be
Comment
-
ik word er helemaal mokka van
Met plooien voor mij, geven het beeld meer cachet
mvg
Caroline
Comment
-
-
I do like your coffee !!!
Knap zenne, looks en expressie van model doen er ook veel aan natuurlijk, maar compo, kleursetting, very ok.
Mocht misschien ietsje minder ruim bovenaan, zodat de plooi (die me niet echt stoort) vanuit de hoek vertrekt, geeft een zekere dynamiek aan het beeld.
Comment
-
Goh, die laatste is nóg sterker dan de eerste
Comment
-
Can I have them both?
2de is ook super, ferm goe model ook precies, kent iets van expressies
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SKurt Bekijk berichtCan I have them both?
2de is ook super, ferm goe model ook precies, kent iets van expressies
Kan voor mij nog spannender qua crop/crop ratio, maar heeft zeker goed gesmaakt (heb mijn mond proper geveegd aan haar schouder)
Comment
-
Lana, ik durf hier nauwelijks nog te reageren op jouw foto's, maar die eerste foto is echt ONGELOOFLIJK sterk man (okee, vrouw, maakt niet uit man, als je maar begrijpt wat ik bedoel).
En geloof me, mocht het niet zo zijn ik zou het je ook zeggen.
Die tweede vind ik ietsje te sterk aangezet, maar nog altijd bovenmaatse kwaliteit hoor.
Comment
-
Twee heel sterke portretten.
Ik val hier wel voor.
Comment
Comment