Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Toch iemand die mijn gedchtengang deelt...
tegenwoordig moeten alle foto's precies geshopt zijn of ze hebben geen waarde meer
Ik snap deze commentaar toch niet goed. In sommige andere posten komt deze commentaar ook voor. Uit wat Ranon hier al geschreven heeft maak ik uit dat hij deze reeks in de stijl fotografeerd van typische mannenbladen. En in deze stijl zijn deze foto's goed gelukt. En in die stijl hoort dat er allemaal bij.
Je hebt ook andere stijlen zoals bv
- macro, maar daar ga je toch ook niet zeggen "Amaai das veel te scherp"
- autosport, Amaai die achtergrond is nogal wazig door de panning
En zo heeft elke stijl zijn eigen kenmerken (die natuurlijk ook niet altijd strikt gevolgd moeten worden). Ik kijk graag naar veel verschillende stijlen van fotografie. Ook bv naar die van Larah&Bo (goeie fotograaf trouwens ) maar bij dat soort fotografie moet je ook niet photoshoppen maar bij deze foto's past het volgens mij wel.
Ik snap deze commentaar toch niet goed. In sommige andere posten komt deze commentaar ook voor. Uit wat Ranon hier al geschreven heeft maak ik uit dat hij deze reeks in de stijl fotografeerd van typische mannenbladen. En in deze stijl zijn deze foto's goed gelukt. En in die stijl hoort dat er allemaal bij.
En zo heeft elke stijl zijn eigen kenmerken (die natuurlijk ook niet altijd strikt gevolgd moeten worden). Ik kijk graag naar veel verschillende stijlen van fotografie. Ook bv naar die van Larah&Bo (goeie fotograaf trouwens ) maar bij dat soort fotografie moet je ook niet photoshoppen maar bij deze foto's past het volgens mij wel.
Wel Bert, zo denk ik er ook over. Dit zijn bewuste glamourfoto's waar bij nu eenmaal bepaalde technieken, pré en post worden toegepast.
Prachtige fotografie met een prachtig model !
Congrats aan het team over héél de lijn.
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Ik vind bij alle drie de foto's het licht heel goed gebruikt. De poses van 1 en 3 kunnen mij het meest bekoren, alhoewel 2 er ook mag zijn.
De eerste foto maakt het meest indruk op mij, vooral door het licht en schaduwspel en de onzichtbaarheid van die dingen die de meeste mannen graag zien . Het kleedje volgt dan ook perfect het lichaam.
't Is niet helemaal mijn ding dit soort foto's, en ik snap ook dat sommigen het plastiekerige bekritiseren. In deze reeks vind ik het er zeker niet over, alhoewel foto twee misschien toch wel op het randje is.
mee eens, vind het ook niet lelijk, maar doe dan wel het hele lichaam en niet alleen het koppie(zie mijn comment).
grt,bouk.
De eerste is een mooie zwart-wit, mooi contrast.
'k Vind het alledrie mooie beelden.
Bij de eerste 2 vind ik wel dat het model nogal centraal staat, niet bepaald een "spannende" compositie, en de achtergrond, vooral bij 2 dan, speelt een te grote rol.
3 vind ik wel de knapste van compo, pose.
Comment