Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Zonder bouk gelezen te hebben, dacht ik meteen hetzelfde. Er scheelt iets met de belichting, vooral op het aangezicht. Verder vind ik twee de betere van compo en pose.
Kan ik in komen. Heb totaal geen ervaring met dit soort fotografie. Het meisje moest voor het weekend foto's hebben en aangezien ik geen studio heb en ze werkt tot 18u moesten we het maar es proberen met bouwlampen. Niet direct de beste methode maar we hebben er het beste van gemaakt. Vanaf volgend jaar begin ik hier aan mijn eigen studio met falcon eyes fltsers en dan kan ik me er in verdiepen.
Vanaf volgend jaar begin ik hier aan mijn eigen studio met falcon eyes fltsers en dan kan ik me er in verdiepen.
Hey, ik heb daar ook geen ervaring mee, en waarschijnlijk worden we hier te veel verwend met bijna perfecte plaatjes. Good luck in elk geval met je studio. Ik ben nu al jaloers aan 't worden .
Comment