Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dressman voorstelling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• dressman voorstelling

deze foto is genomen in middelkerke waar deze en nog andere toekomstige mannenquin's op het podium stonden.
    hoe vinden jullie deze ?

Camera Model: SONY (DSLR-A100)
    Lens Focal Length: 300,00 mm ()
    Shutter Speed: 1/320 sec
    F-Number: F9,0
    ISO: 400
    Compensation: EV 3/10
    Last edited by dare2fly; 23 juli 2007, 09:34.
    Mijn Fanpagina
    Mijn website
    Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

Re: dressman voorstelling

tis een mooie hoor, ook de opname.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooi, zou alleen die witte streep boven het midden van z'n hoofd donker maken. Die stoort wat vind ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
        Mooi, zou alleen die witte streep boven het midden van z'n hoofd donker maken. Die stoort wat vind ik.
        Hier heb je 100% gelijk in, ik heb ook meerdere malen geprobeerd om dit donkerder te maken maar helaas is het alle keren tegengevallen( bij de haren loopt het fout)
        Ik hou niemand tegen hier een voorbeeld van te posten en mij natuurlijk te zeggen hoe hij dit gedaan heeft .
        Mijn Fanpagina
        Mijn website
        Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dare2fly Bekijk bericht
          Hier heb je 100% gelijk in, ik heb ook meerdere malen geprobeerd om dit donkerder te maken maar helaas is het alle keren tegengevallen( bij de haren loopt het fout)
          Ik hou niemand tegen hier een voorbeeld van te posten en mij natuurlijk te zeggen hoe hij dit gedaan heeft .
          Ben zelf ook niet zo handig in dat soort zaken dus laten we afwachten welk photoshopwonder je te hulp schiet

Comment

Working...
          X