een frietje steken op de 21ste in Brussel, kan het nog Belgischer?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vive la Belgique
Collapse
X
-
-
Re: Vive la Belgique
mooi shot en snap de bedoeling, maar zonder kleur had voor mij beter geweest hoor.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
dat is ,voor mij althans, een voorbeeld van wat ik versta onder straat/reportage fotografie.
Foto laat iets zien, geeft sfeer weer en heeft een zeer sterke compo. Vlagje in kleur vind ik heel subtiel en vertelt een heel verhaal.
Knap, meer van dat aub.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk berichtdat is ,voor mij althans, een voorbeeld van wat ik versta onder straat/reportage fotografie.
Foto laat iets zien, geeft sfeer weer en heeft een zeer sterke compo. Vlagje in kleur vind ik heel subtiel en vertelt een heel verhaal.
Knap, meer van dat aub.
Comment
-
-
merci voor de reacties mensen.
Eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat dit niet echt straatfotografie is, aangezien mijn dochter en ik de geportretteerden zijn en mijn vrouw het knopje heeft bediend. 't Is natuurlijk te zien wat onder straatfotografie wordt begrepen.Jeroen || OM-D EM-5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jedec Bekijk berichtmerci voor de reacties mensen.
Eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat dit niet echt straatfotografie is, aangezien mijn dochter en ik de geportretteerden zijn en mijn vrouw het knopje heeft bediend. 't Is natuurlijk te zien wat onder straatfotografie wordt begrepen.
ik versta onder straat fotografie opnames die op het straat genomen zijn en die iets vertellen dit door sfeer en inhoud. En ik vind ze goed als ze dan nog boeiend zijn om naar te kijken.
Het enige wat je storend zou kunnen noemen is de drukke constructie juist achter jou maar mij stoort het niet.
Is dit een lucky shot van je vrouw of maakt ze altijd van die aparte opnames ??
Zou zeggen post maar veel foto's gemaakt door je vrouw,van je vrouw mag ook natuurlijk.
Comment
Comment