Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Regen gaat al gauw vervelen...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Regen gaat al gauw vervelen...

Oorspronkelijk geplaatst door Caro©bkwg Bekijk bericht
    Laat die 'onHOFwaardige foto's' maar komen
    Ik kan jullie geen ongelijk geven hoor .

Comment

Gezien de enigheid over het ietwat weinig licht van de laatste foto, heb ik er even een "spotje" op gezet...

Comment

Mooi reeksje hoor, Chris.
        Mijn voorkeur gaat ook uit naar 2 & 3, maar dan in de "spot"-uitvoering.
        Enne, 't is zeker 'n knappe meid...dus schiet maar volop plaatjes van die leuke dochters van je.
        ~Lieve groetjes, Saskia~
        Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600
        Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)

Comment

Ik heb een krachtigere spot genomen en een paar reflectors

Dit is op origineel formaat (de overgang tussen voorhoofd en bruine plek is daar iets ruwer nog).
          Links staat het mss nog wat schever omdat ik eens wou zien wat het gaf als de ogen meer op één lijnen stonden.

BTW: Die glow actions kan je oa hier vinden: www.atncentral.com/download.htm
          Ook in PS zit een Filter > Distort > Diffuse glow...
          Last edited by maGuy; 23 juli 2007, 19:29.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maGuy Bekijk bericht
            Ik heb een krachtigere spot genomen en een paar reflectors
            Mooie bewerking (met toestemming trouwens, voor hen die het zich zouden afvragen), maar ik had zelf al eens geprobeerd, en wat meer licht toegevoegd, en mij stoorde toen een beetje de schaduw of de bruine vlekken op het voorhoofd en het verlies van de natuurlijke kleur, vandaar dat ik niet te erg oplichtte.
            Ik ben waarschijnlijk ook nog een tikkeltje te klassiek (lees - analoog) voor het digitale werk, omdat ik meestal het formaat wens te behouden (behalve wanneer ik eens een foto in een mindere bui plaats) .

Comment

Dank je en idd, ik heb zelf ook te weinig de tijd genomen om de overgang naar de plekken af te zwakken. In de kleinere is het ietsje minder, maar nog teveel.

Er komt idd ook wel een hoop bij kijken naast het "levels optrekken" alleen... Maar het was hier wel de moeite waard.
              Van ver op een scherm met zwarte achtergond lijkt hij zelfs nog mooier te worden
              Je ziet dan beter dat het "overbelichte" of de "glow" nog helemaal niet zo overdreven is, maar goed tot zijn recht komt.
              Last edited by maGuy; 23 juli 2007, 20:26.

Comment

Working...
              X