Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Reflections on my mind.
Collapse
X
-
-
Re: Reflections on my mind.
Oorspronkelijk geplaatst door MaSh Bekijk berichtErg origineel idee! Persoonlijk vind ik het een beetje te druk
ciao
Comment
-
Dat chaotische is juist zo leuk aan deze "straat foto". Vooral met de twee niveaus. Achteraan de chaos, vooraan de eenvoud. Een meisje dat helemaal alleen zit. Met een mooie compo/kontrast in relatie met die dame achteraan.
Prachtige foto.
Skitch
Comment
-
Zit inderdaad veel in deze foto... Leuke straatplaat, met inderdaad een zekere spanning, een contrast tussen rust en drukte. De drukke achtergrond stoort misschien bij een eerste aanblik, maar verdwijnt bij het moment van verpozing.
En dan is er nog de spiegeling... de tweede dame, die ook haar rustmoment neemt tussen de drukte. Goed gevonden en mooi neergezet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk berichtDat chaotische is juist zo leuk aan deze "straat foto". Vooral met de twee niveaus. Achteraan de chaos, vooraan de eenvoud. Een meisje dat helemaal alleen zit. Met een mooie compo/kontrast in relatie met die dame achteraan.
Prachtige foto.
Skitch
helemaal mijn gedachtheel geslaagde straatfotografie
Groetjes Vicky
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichtZit inderdaad veel in deze foto... Leuke straatplaat, met inderdaad een zekere spanning, een contrast tussen rust en drukte. De drukke achtergrond stoort misschien bij een eerste aanblik, maar verdwijnt bij het moment van verpozing.
En dan is er nog de spiegeling... de tweede dame, die ook haar rustmoment neemt tussen de drukte. Goed gevonden en mooi neergezet.
Dankjewel Festina. En jij verwoordt eigenlijk precies wat ik instinctief aanvoelde op het moment zelf. Had geen tijd om er veel bij na te denken want zo'n scènes blijven nooit lang duren....
ciao
Comment
-
leuke opname, je blijft kijken en zoeken.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
Comment