Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Misschien is men dit onderwerp hier niet gewoon, maar ik vind het zalige foto's. Het zwoele sfeertje dat gecreëerd wordt door het spelen met DOF en de poses, compo's en de toonzetting... maken ze tot een compleet geheel. Vooral het gebruik van geringe DOF op de juiste plaats, geeft een extra spanning.
Heerlijke reeks.
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
Misschien is men dit onderwerp hier niet gewoon, maar ik vind het zalige foto's. Het zwoele sfeertje dat gecreëerd wordt door het spelen met DOF en de poses, compo's en de toonzetting... maken ze tot een compleet geheel. Vooral het gebruik van geringe DOF op de juiste plaats, geeft een extra spanning.
Heerlijke reeks.
Vooral de eerste en de laatste vind ik mateloos. 'k Blijf er naar kijken. Schitterend gedaan met duidelijk inspiratievolle fantasie. Knap staaltje fotografie!
we krijgen nu is een mooie controversiele fotografie te zien die toonbaar is voor iedereen, dan zou een beetje een open geest hier zeker op zijn plaats zijn.
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
De andere 2 foto's zijn na overleg verwijderd wegens het te sexueel gerichte karakter. Zie hiervoor ook de forumregels.
Laten we met zijn allen niet vergeten dat hier ook jongere bezoekers komen.
De andere 2 foto's zijn na overleg verwijderd wegens het te sexueel gerichte karakter. Zie hiervoor ook de forumregels.
Laten we met zijn allen niet vergeten dat hier ook jongere bezoekers komen.
Xarder
Ken je het verhaal van vader die zijn zoon gaat voorlichten!
wel die zegt op ne schone dag "zoontje ik zou het met U is willen hebben over de sexuele voorlichting' , ah ja Pa "wa wil ge weten" was het antwoord.
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment