Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een fotoshoot voor een vriendin van ons die cellist is. We mochten een uurtje gebruik maken van een kerkje in Kortenhoef. Voor het eerst de SB800 uitgeprobeerde. Er moest ook een opname gemaakt worden, dus er was niet veel tijd om verschillende dingen uit te proberen Er was heel weinig licht.
Mooi, vooral foto 1 is zeer stemmingsvol... maar op alle drie de foto's zitten de schaduwen op het gezicht van de pianiste ietwat vervelend. Wel mooi hoe de kleuren van de instrumenten en de gezichten er nog warm uitkomen met gebruik van de flash, in een toch wel kille omgeving.
Dank jullie wel voor de reacties. Ik had van te voren even snel uitgeprobeerd waar ik de flitser kon plaatsen maar geen rekening gehouden met de deksel van de vleugel die open ging en de muziek boeken. ik had de statief met flitser al op de hoogste stand staan
nr 1 een heel mooie en sfeervolle foto met mooi licht Voor mij stoort de schaduw hier niet, wat wel zo is voor de derde foto daar gaat de schaduw helemaal over haar gezicht.
Een zeer verdienstelijke poging, het zijn stuk voor stuk krachtige beelden maar de schaduw stoort, daar kan je niet omheen . Als ik U was zou ik proberen om nog voor een extra uurtje of twee te onderhandelen met mijnheer pastoor. Dan dient zijne bollenwinkel nog is voor iets ......
Congrats, en doe zeker verder .
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment