Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AmbItiOn 2 ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• AmbItiOn 2 ...

funtography ... ambition 2
    een hele leuke meneer
    met een minolta

somewhere on this road

Scotty... beam me up !!!

Re: AmbItiOn 2 ...

Leuk standpunt vind k
    Groetjes,
    Lennert

Comment

groovy!

mm
      ∏__|_ ∏__|_
      "no rules, great shots"
      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Ik hou wel van die plaatjes met een andere hoek dan 0/90°, maar wel op voorwaarde dat er tenminste 1 van de belangrijke beeldelementen tóch recht staat. Hier zou dat de camera kunnen zijn; als je die recht krijgt zit 'm er voor mij knal op
        My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

bewerking erg grappig uitgevoerd, maar volgens mij staat het wat scheef.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Het soort dat ik graag zie, de bewerking die ik ook al eens toepas Maar jij dwingt er wel "respect" mee af

De opmerkingen van de scheefstand, moet ik die eigenlijk serieus nemen, Bouk ?

Comment

Ik ben eigenlijk benieuwd wat hij vanuit die hoek wilde fotograferen ... 't Is zo toch geen typetje dat onder de rokken gluurt ... of "candid camera" ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                Ik ben eigenlijk benieuwd wat hij vanuit die hoek wilde fotograferen ... 't Is zo toch geen typetje dat onder de rokken gluurt ... of "candid camera" ?
                ... bijlage niet ... kwas op stap met mij fietske en mijn camerake ... hij zat samen met een vriend aan de overkant van de straat ... kvroeg of ik hun foto mocht nemen ... aan de babbel geraakt ... hij had ook een camera bij en begon de straat die voor hem lag in een zalig mooie avondzon te fotograferen ... hij maakte wel 50 beelden vanuit exact dezelfde positie ... kzei hem dat ook het leuk is vanuit een ander standpunt naar hetzelfde te kijken ... hij heeft de hele avond de hele straat in alle mogelijke posities gefotografeerd en was daar superblij mee ... en ikke had een leuke avond ... iemand zo blij zien met een simpel idee ...
                Scotty... beam me up !!!

Comment

Working...
                X